تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 15:49

تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند

شماره: 24976
Aa Aa

او گفته جامعه ما یک جامعه عفیف است و خانم‌های کم حجاب هم اعتراضشان بلند است که این وضع زننده چیست بعضی از افراد بیرون می‌آیند؟

بانکی پور، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی؛
تمام ارکان نظام برای جریمه بی حجابی به جمع‌بندی رسیدند

امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه اصفهان بیان کرد:

اگر شما دنبال حقیقت از رسانه های معاند مثل اینترنشنال و VOA باشید آنها بلدند چگونه جمله ای را تقطیع و جامعه را دچار نگرانی کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، وی با بیان این که جامعه ما یک جامعه عفیف است اظهار داشت:

با افراد کوچه و خیابان که برهنگی، پوشش‌های زننده و کشف حجاب یا بی‌حجابی کامل دارند برخورد قانونی و اعمال قانون خواهد شد. حتی خانم‌های کم حجاب هم اعتراضشان بلند است که این وضع زننده چیست که بعضی از افراد بیرون می‌آیند؟

او گفت:

در مواجهه با تخلفات در قانون سه راه داشتیم؛ یک روش، روش گذشته بود یعنی گشت ارشاد که همه مخالف بودند که بخواهد به طور مستقیم با افراد برخورد شود. روش دیگر این بود که برخورد قضایی شود و همه مستقیم به دادگاه معرفی شوند که این هم روش درستی نبود بخواهیم این همه پرونده کیفری درست کنیم. روش باقیمانده، جریمه بود و این مسئله را تمام ارکان نظام به این جمع‌بندی رسیدند که از طریق جریمه عملی کنند. هم شورای عالی انقلاب فرهنگی ، هم شورای عالی امنیت ملی، هم قوه قضاییه، هم مجریه، هم مجلس، هم شورای نگهبان، همه ارگان‌ها موافق بودند. وقتی فردی با لباس بسیار نامناسب و زننده در جامعه ظاهر می شودچکار باید بکنیم ؟ بحث‌های زیادی شد و بهترین راه این بود که باید یک جریمه بازدارنده داشته باشیم بنابراین قرار نیست همه جریمه شوند و قصد ما جریمه بازدارنده برای سرحلقه های فساد بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان