زنانی که کشف حجاب می کنند در ماه رمضان توبه کنند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 18:06

زنانی که کشف حجاب می کنند در ماه رمضان توبه کنند

شماره: 24894
Aa Aa

افرادی که از روی غفلت کشف حجاب کرده اند دل مؤمنان را بیش از این به درد نیاورند؛ نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج کنترل فضا را در دستور کار قرار دهند.

رسول فلاحتی در نماز جمعه رشت عنوان کرد؛
زنانی که کشف حجاب می کنند در ماه رمضان توبه کنند
رسول فلاحتی در نماز جمعه رشت با اشاره به تقارن آغاز سال نو خورشیدی با ماه مبارک رمضان اظهار کرد:

شایسته است در تقارن این ایام طوری رفتار کنیم که حریم ماه مبارک رمضان شکسته نشود و بعضاً افرادی که از روی غفلت اقدام به روزه خواری می‌کنند توبه کرده و حریم امت اسلام و مردم مسلمان را حفظ کنند چرا که خداوند ناظر بر همه اعمال است لذا ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و انس با قرآن کریم است.

به گزارش اسپادانا خبر، امام جمعه رشت با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای افرادی است که از روی غفلت کشف حجاب کرده تا توبه کنند و خدای را از خود راضی کرده و دل مؤمنان را بیش از این به درد نیاورند تصریح کرد:

از نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج انتظار می‌رود تا کنترل فضای ماه مبارک رمضان را در دستور کار قرار داده، به روزه خواران تذکر داده و بر اماکنی که بدون مجوز به بهانه مسافر حرمت ماه مبارک را نگاه نمی‌دارند نظارت کنند.

امام جمعه رشت همچنین با اشاره به سالروز تاریخی هجوم مأموران رژیم شاهنشاهی به مدرسه فیضیه گفت:
حمله مأموران رژیم ستم شاهی به مدرسه فیضیه قم به خودی خود، در زمره تلخ‌ترین و عبرت انگیزترین وقایع تاریخ معاصر است.
خطیب جمعه رشت با تبریک به ملت قهرمان و مقاوم یمن مبنی بر ساخت موشکی که با سوخت جامد ١٠ هزار کیلومتر طی یک ساعت دنیا را به تحیر واداشته‌اند گفت:
ملت مقاوم یمن در سایه ایستادگی و درس آموزی از ملت بزرگ ایران اسلامی با وجود مشکلات فراوان خود در اقدامی تحسین برانگیز دنیا را متحیر کرده‌اند.
برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان