وعده صادق استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 27 ارديبهشت 1403 - 1:03

وعده صادق استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود

شماره: 25315
Aa Aa

او گفته ممکن نیست هیچ رهبری و نظامی در نقطه‌ای از عالم چنین تصمیمی بگیرد؛ اراده شلیک قدرت بی‌نظیری است که قابل تکرار بوده و معادله ما است.

حسین سلامی، فرمانده‌ کل سپاه پاسداران؛
وعده صادق استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود

حسین سلامی، فرمانده‌ کل سپاه در همایش «گرامیداشت مقام استاد و مربی» گفت:

وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود که اراده ملت ایران در اراده رهبر ملت ایران متجلی و متراکم است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او اظهار داشت:

این ماجرا (عملیات وعده صادق) استثنایی‌ترین تصمیم یک نظام بود، ممکن نیست هیچ رهبری و نظامی در نقطه‌ای از عالم چنین تصمیمی را بگیرد. برای اولین بار پس از دهه‌ها یک قدرت جنگ را در سرزمین و فضای صهیونیست‌ها کشیده است. هشت ساعت دلهره، آشفتگی، ترس، اضطراب این اراده شلیک قدرت بی‌نظیری است و همه می‌دانند این قابل تکرار است و این معادله ماست. رژیم صهیونیستی اصلاً جنگ را در سرزمین خود نمی‌پذیرد، در دکترین دفاعی اسراییل جنگ در خارج از مرزهاست، برای صهیونیست‌ها بازدارندگی به‌مفهوم عدم‌وجود اراده شلیک است نه اصابت. هیچ‌کس نباید اراده شلیک داشته باشد که همه اینها شکسته شده و جنگ پیش‌دستانه باطل شد.

وی گفت:

عملیات «وعده صادق» از طرف ما بر روی یک نقطه (به تعبیر هندسی نقطه) انجام شد. اما از سوی مقابل یک جهان پاسخ داد. همه با تمام قدرت در مقابل ما بودند در برابر عمل کوچک ما یک جنگ بزرگ را انجام دادند. اگر موج دوم حملات ما ازسر می‌گرفت کارایی سیستم دفاعی‌شان ۵۰ درصد کاهش می‌یافت و در موج‌های دیگر هم به همین نسبت قدرت دفاعی‌شان کاهش می‌یافت. این اراده شلیک قدرت بی‌نظیری است که قابل تکرار بوده و معادله ما است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان