احترام به حریم خصوصی از برنامه های پلیس است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 4:18

احترام به حریم خصوصی از برنامه های پلیس است

شماره: 20843
Aa Aa

رادان، فرمانده جدید انتظامی گفته هیچ‌کس از چتر حمایت فراجا بیرون نیست؛ آسایش و آرامش مهم‌ترین حق همه شهروندان با هر گرایش و مرام است.

سایه رحمت فراجا بر سر هر ایرانی گسترده است؛
احترام به حریم خصوصی از برنامه های پلیس است

احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم معارفه خویش اظهار داشت:

از فرماندهی معظم کل قوا که با حکم اعتمادشان سرباز خویش را شایسته بر دوش کشیدن بار گران فرماندهی فراجا دیدند صمیمانه سپاسگزارم و از خدای عالم قادر مهربان فروتنانه درخواست می‌کنم مرا در این آزمون دشوار موفق و سرفراز کند.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

همه می‌دانیم که فراجا چه سازمان عظیمی است و چه رسالت سنگینی برعهده دارد. تامین امنیت و آسایش عمومی در این سرزمین پهناور به‌رغم کمبود‌ها و نیاز‌های اساسی کاری خُرد نیست. اینک که، ولی امر، مسئولیت تداوم این راه دشوار را به اینجانب محول فرموند،حکم او را امانتی الهی و مردمی می‌شمارم و باید با تمام توان اجرای بند بند آن همت گمارم و همواره متن آن را در نظر داشته باشم. با معظم‌له و با آحاد ملت شریف‌مان پیمان می‌بندم آنچه در توان دارم به کار گیرم و با بهره‌گیری از هدایت‌ها، حمایت‌ها و دعا‌های ایشان، پشتیبانی همه‌جانبه ستاد کل نیرو‌های مسلح دولت، مجلس، قوه قضائیه، و دیگر نهاد‌ها و سازمان‌ها و به‌ویژه با همت والا و کوشش بی‌دریغ کارکنان و ماموران فراجا روز به روز بر گسترش و بهینه‌سازی خدمات انتظامی به مردم بیفزاییم. عهد می‌بندم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندان کنم که به فرموده مولایمان یا هم‌کیشان من هستند و یا هم‌نوعان من و درهرحال شایسته تکریم و انصاف هستند.

وی اظهار داشت:

هیچ‌کس از چتر حمایت و خدمت فراجا بیرون نیست و آسایش و آرامش مهم‌ترین حق همه شهروندان با هر گرایش و مرام است و خود را مکلف به تامین و حفاظت از این حق خداداد می‌دانیم. سایه رحمت فراجا در همه‌جا و بر سر هر ایرانی گسترده است و دست اقتدارش مدافع حق ملتی است که سزاوار هرگونه جان‌فشانی و فداکاری است. حرکت پرشتاب و عالمانه به سوی تحقق پلیس مقتدر و حرفه‌ای، امین و مردمی سرلوحه آرمان‌های من و همکارانم در این دوره از مسئولیت است.

وی با بیان اینکه برای این جهاد خداپسندانه برنامه‌ها و نیاز‌های روشنی داریم گفت:

خدمت عاشقانه و شبانه‌روزی به تمام شهروندان، سرعت و کیفیت‌بخشی بیش‌تر به خدمات انتظامی، تدوین و اجرای پیگیرانه معیار‌های اخلاق حرفه‌ای و تکریم مراجعان، احترام به حریم خصوصی و ارزش‌های ملی ارتباط پیوسته و هدفمند با افکار عمومی و استفاده از نخبگان و فرهیختگان ازجمله برخی موارد از برنامه‌های پیش روست. رعایت اولویت‌ها و فوریت‌ها در ماموریت‌ها و خدمات، مقابله قاطع با ناامنی‌های اجتماعی و جرائم خرد و کلان بازتر کردن میدان ابتکار، نوآوری و تصمیم‌گیری‌های شجاعانه از دیگر برنامه‌های دوران مسئولیت بنده است.

  •  

حسین اشتری، فرمانده سابق کل انتظامی نیز در این مراسم گفت:

امیدوارم ۸ سال خدمت بنده در فرماندهی انتظامی مورد قبول خداوند قرار گیرد. در ۸ سال گذشته همواره کوشیدم تا آنجایی که می‌توانم تدابیر مقام معظم رهبری را به همراه نیروهای انتظامی کشور انجام دهم و خدا را شکر می‌کنم که این موضوع با رضایت ایشان همراه شد.

وی با اشاره به بحران‌های سال ۹۶، ۹۸ و سال ۱۴۰۱ گفت:

در طول سال‌های فعالیت خود اقدامات متعددی را انجام داده‌ایم و با بحران‌های متعددی نیز مواجه بوده‌ایم. در اغتشاشات اخیر به رغم تمامی دسیسه‌ها و عملیات‌های روانی پایی نلغزید و موفقیت به نمایش درآمد و به فرموده مقام معظم رهبری مظلوم مقتدر بودیم.

اشتری با بیان اینکه باید برای تمامی نقض‌ها طلب حلالیت کنم گفت:

آنچه را توانستم انجام دادم و بابت تمامی قصورها از مردم و مقام معظم رهبری پوزش می‌طلبم.

  •  

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه نیز در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد:

سپاه و فراجا با هم برادر هستند و ما با تمام وجود و ظرفیت در خدمت فرماندهی جدید انتظامی هستیم. ان‌شاءالله در تمامی صحنه‌ها از سردار احمدرضا رادان فرمانده جدید انتظامی کشور و سازمان انتظامی حمایت می‌کنیم.

او در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه "عملکرد پلیس در وقایع اخیر سه ماه و نیم گذشته را چگونه ارزیابی می‌کنید؟" گفت:

عملکرد پلیس بسیار خوب بوده و قابل قبول است. از فداکاری تمامی برادرانمان در انتظامی کل کشور به‌خصوص در این چند ماه اخیر به‌ویژه تشکر و قدردانی می‌کنم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان