از تظاهر به روزه خواری، پوشش نامتعارف و کشف حجاب خودداری شود | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 20:25

از تظاهر به روزه خواری، پوشش نامتعارف و کشف حجاب خودداری شود

شماره: 17301
Aa Aa

نیروی انتظامی از کلیه واحدهای صنفی و اماكن عمومی خواسته از کشف حجاب، استفاده از پوشش نامتعارف و عدم اختلاط نامتعارف زن و مرد خودداری کنند.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اطلاعیه داد؛
از تظاهر به روزه خواری، پوشش نامتعارف و کشف حجاب خودداری شود

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آستانه ماه مبارک رمضان اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش اسپادانا خبر،در بخشی این اطلاعیه آمده است:

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران توجه عموم مردم به ویژه متصدیان محترم واحدهای صنفی و اماکن عمومی را به رعایت و اجرای موارد زیر جلب می نماید:

به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و روزه داران گرامی از هرگونه تظاهر به روزه خواری در ملاء عام، پوشش نامتعارف و کشف حجاب در واحدهای صنفی و اماکن عمومی خودداری شود.

در صورت صدور مجوز ویژه فعاليت برای مراكز اقامتی و پذيرايي بین راهی، پایانه های مسافربری، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن و بیمارستان ها می توانند به منظور ارائه خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی می باشند با رعايت موازین شرعی و حفظ شئون اسلامی ضمن استتار مکان به گونه ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری نشود فعالیت نمایند.

فعاليت سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه رمضان از يك ساعت قبل از اذان مغرب(افطار) مجاز مي باشد و در صورت مشاهده هر گونه تخلف،برابر مقررات و ضوابط با متخلفان برخورد خواهد شد.

بدیهی است مسئولیت عدم رعایت موارد یاد شده متوجه مسئولان و متولیان اماکن مربوطه می باشد.

در پایان با آرزوي سلامتي براي تمامي هموطنان گرامی ضمن تأکید بر رعایت شئون اسلامی (پرهیز از کشف حجاب، عدم استفاده از پوشش نامتعارف، عدم اختلاط نامتعارف زن و مرد و ...) در کلیه واحدهای صنفی و اماكن عمومي، از همه شهروندان گرامی تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرایم، مراتب را از طریق پلیس 110 و یا نزدیکترین مرکز انتظامی اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان