انجام معاملات فردایی جرم است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 9:57

انجام معاملات فردایی جرم است

شماره: 18481
Aa Aa

در یک‌ماهه گذشته ۴۰ نفر از سرشاخه‌های اصلی معامله گران ارز و طلافروشان متخلف شناسایی و دستگیر شده اند. ۱۱ کانال قیمت گذار فردایی نیز شناسایی و مسدود شده اند.

هدایت بهرامی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران؛
انجام معاملات فردایی جرم است

هدایت بهرامی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت:

تعداد ۴۰ نفر از سرشاخه‌های اصلی معامله گران ارز و یا طلافروشان متخلف شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، او اظهار داشت:

در یک ماه اخیر تعداد یک میلیون و ۶۰۰ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق کشف شده است به عنوان مثال می‌توان به ۲۱۲ هزار و ۹۰۰ قلم انواع بلور‌های خارجی اشاره کرد که در بسته بندی و جعبه‌های ایران وارد کشور شده است. همچنین یک کامیون-خاور کشف شده است که بارش چمدان‌های خارجی بوده و در شهر‌های جنوبی بارگیری شده است اما به دلیل اینکه بتواند از چشمان پلیس دور بماند روی چمدان‌ها را علوفه دام بار زده اند.

باو گفت:

معاملات فردایی معاملات غیرمجاز است. این معاملات هم از نظر شرعی و هم از نظر قانونی غیرمجاز است و به هموطنان توصیه می‌کنند وارد این بازار نشوند. این معاملات تحت نظر اطلاعاتی و عملیاتی پلیس است و افرادی که وارد این بازار می‌شوند نوعی مجرم هستند که در صورت شناسایی با آن‌ها برخورد می‌شود. در یک‌ماهه اخیر با کار‌های اطلاعاتی و هدفمندی که انجام شده است تعداد ۴۰ نفر از سرشاخه‌های اصلی معامله گران ارز و یا طلافروشان متخلف شناسایی و دستگیر شدند. همچنین کانال‌های قیمت گذار فردایی هم رصد شده است که تعداد ۱۱ کانال قیمت گذار فردایی شناسایی و مسدود شده اند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان