اين همه فحشا می شود در مشهد اما کسی از دين حرف نمی زند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 16:53

اين همه فحشا می شود در مشهد اما کسی از دين حرف نمی زند

شماره: 17299
Aa Aa

خودشان با هماهنگی می گويند اجازه ندهيم دختران وارد شوند اسپری فلفل هم به صورتشان بپاشيم. سرگرمی است تا بنشينند آن پشت کارشان را بکنند.

محمد دادکان، رئیس سابق فدراسیون ایران؛
اين همه فحشا می شود در مشهد اما کسی از دين حرف نمی زند

محمد دادکان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مورد اتفاقات ناگوار ورود زنان به استاديوم در مشهد گفت:
تمام اينها دروغ است که زنان نبايد وارد استاديوم شوند. ديگر از اين صريح‌تر؟

به گزارش اسپادانا خبر، او در گفت و گو با روزنامه اعتماد ادامه داد:

همه اينها که مي‌گويند دين گفته، فلان روحاني گفته، همه دروغ است. با دليل مي‌گويم و خودم هم حاضرم صدمه‌اش را بپذيرم. اگر شما يک ذره به يک خانم احترام مي‌گذاری و منزلت زن را حفظ مي‌کنی و دنبال دين هستي چرا اين قدر زن روسپي ايراني توي دبي و ترکيه است و يک نفر از شما صدايتان در نمي‌آيد؟ اين همه فحشا مي‌شود در همان مشهدي که زنان را راه ندادند استاديوم، کسي نمي‌آيد از دين حرف نمي‌زند اما اگر يک دختر بخواهد فوتبال ببيند دين مي‌رود زير سؤال؟ همه دروغ است. همه بازي است. تو را به امام حسين بنويسيد از قول من که اگر کسي به دنبال دين باشد وقتي مي‌بيند اين همه دختران جوان در دوبي و ترکيه هستند کاري مي‌کند. من خودم چند بار دوبي و ترکيه رفتم. شما برويد ببينيد در هتل‌هاي اين کشورها چه خبر است. من يک بار هم در تلويزيون گفتم که من در مسير رفتن به سوييس در يک هتل در امارات نشسته بودم که دختر خانمي آمد و از من پرسيد شما آقاي دادکان هستيد؟ پرسيدم شما هفت هشت نفر اينجا چه کار مي‌کنيد؟ همه بدون هيچ خجالتي به من گفتند بيزينس ما اين است چون زندگي مان نمي‌چرخد مي‌آييم اينجا کار مي‌کنيم. خب! تويي که دين داري و حرف و از خدا و پيغمبر مي‌زني چطور آنجا دلت نمي‌سوزد؟ چطور آنجا آبروي اسلام مطرح نيست که کار به اين دخترها بدهي نروند آن طرف؟ براي آمدن دختران به استاديوم به دين شما فشار آمد؟ همه به خاطر اين است که براي مردم هجمه‌اي درست کنند و يک سرگرمي بسازند. به راحتي با اين حرکت چند روز است در داخل و خارج شده بحث اينکه زنان را راه نمي‌دهند استاديوم. اصلا اين بحثي است که درست شود؟ همه چيز با برنامه است. 
  او اظهار کرد:

فيفا به دنبال اين هست که به ايران فشار بياورد و قوانين خود را پياده کند. ولي من فکر نمي‌کنم فيفا بيايد ايران را محروم کند. جريمه و تهديد مي‌کند ولي تعليق نه. شما آگاه باشيد مردم! اينها دلشان براي شما و ورزش نسوخته که اين حرف‌ها را مي‌زنند. براي دين اين حرف را نمي‌زنند که زن‌ها نروند ورزشگاه. براي من و شماست که سرگرممان کنند. به پيغمبر همين شکلي بنويس، ترکشش براي من. فقط هماهنگ هستند که چيزي را علم کنند سر مردم را گرم کنند. الان بحث تحريم حرف اول مردم و رسانه‌هاست يا بحث ورود زنان به استاديوم؟ همين سرگرمي است ديگر. آنها هم بنشينند آن پشت کارشان را بکنند. يکي نيست بگويد اگر تحريم‌ها بد بود چرا 20 سال رويش مقاومت کرديد؟ الان رفتيد مي‌گوييد بياييد صلح کنيم؟ اگر خوب بود چرا مي‌خواهيد برداريد؟ مطمئن باشيد فردا پس فردا يک موج ديگر به راه مي‌افتد مثل داستان ورود زنان به استاديوم. تمام چيزها مي‌رود زير پوشش اين. مردم گول نخورند. خودشان با هماهنگي مي‌گويند اين هفته اجازه ندهيم دختران وارد شوند اسپري فلفل هم به صورتشان بپاشيم. بعد هم همه مي‌آيند مي‌گويند کي بود کي بود من نبودم. در اين موج‌ها کارهايشان را مي‌کنند. اگر ببينند مردم دوباره سؤال کنند چه اتفاقي دارد مي‌افتد چهار تا کالاي اساسي را گران مي‌کنند. مي‌آيند بحث را مي‌برند روي بنزين. به مردم آگاهي بدهيد. شما هم از اين تيترها نزنيد. اينها همه سرگرمي است که زن‌ها را راه ندادند، تيم ملي بايد صعود کند و... تيتر همه خبرگزاري‌ها اين شد که زنان را راه ندادند. قبل از مسابقه مثل روز برايم روشن بود که راه نمي‌دهند. مي‌دانستم دروغ است و مي‌خواهند موج درست کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان