بدحجاب متخلف است و جریمه نقدی می‌شود | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 10:36

بدحجاب متخلف است و جریمه نقدی می‌شود

شماره: 19130
Aa Aa

او گفته معلمانی که هیچ گونه آموزشی ندیده اند از مهر امسال وارد مدارس می‌شوند و قرار است بدون هیچگونه آموزشی ۳۰ سال به فرزندان ما آموزش بدهند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایران؛
بدحجاب متخلف است و جریمه نقدی می‌شود

هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ایران در همایش ملی عفاف و حجاب که با حضور دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر سه قوه برگزار شد گفت:

طرح عفاف و حجاب برای اصلاح وضعیت نابسامان و بلا تکلیف حجاب است و این ستاد با این طرح می‌خواهد گشت ارشاد را از مردم به سوی مسئولان ببرد.

به گزارش اسپادانا خبر، او افزود:

متأسفانه برخی دستگاه‌ها همچون وزارت گردشگری در بحث تشکیل شورای امر به معروف کم کاری کردند چه برسد به ساماندهی بحث حجاب. در دولت انقلابی وزارت ارشاد انقلابی مجوز اکران فیلمی را می‌دهد که امر به معروف را زیر سؤال می‌برد و چند برابر بودجه ستاد فروش می‌کند.

وی ضمن انتقاد از صدا و سیما گفت:

متأسفانه در دهه احیای امر به معروف صدا و سیما با ستاد همکاری نکرد حتی فیلم یا کلیپی در این مدت با موضوع امر به معروف درست نکرد. صدا و سیما به جای ساختن فیلم‌هایی با مضامینی همچون امر به معروف اقدام به پخش مجدد فیلم‌هایی مثل مختارنامه و شب دهم می‌کند که تکراری است و مردم را زده کرده است.

وی ادامه داد:

در بحث استخدام دستگاه‌های دولتی نیز متأسفانه معلمانی که هیچ گونه آموزشی ندیده اند از مهر امسال وارد مدارس می‌شوند و قرار است بدون هیچگونه آموزشی ۳۰ سال به فرزندان ما آموزش بدهند.

دبیر ستاد امر به معروف گفت:

در طرح عفاف و حجاب ستاد بدحجاب دیگر مجرم نیست بلکه متخلف است و به جای پرونده سازی و مجازات‌هایی که در قانون آمده است شخص جریمه نقدی می‌شود.  ستاد به غیر از بحث حجاب که الان فوریت دارد مباحث دیگر را در زمینه احیای فریضتین پیگیری می‌کند.

 

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان