بیش از ۷۵ درصد جمعیت ایران به ضروری کردن حجاب معتقد هستند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 11:44

بیش از ۷۵ درصد جمعیت ایران به ضروری کردن حجاب معتقد هستند

شماره: 17110
Aa Aa

او می گوید بانوان متاهل درصد بالایی را در این پیمایش به خود اختصاص داده و جوانان مرد متاهل کمترین درصد را در حمایت از حجاب داشته اند.

مجتبی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان؛
بیش از ۷۵ درصد جمعیت ایران به ضروری کردن حجاب معتقد هستند

گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در جلسه طلاب و فضلای این استان گفت:

انقلاب اسلامی سفره عزت برای تمام آزادگان جهان ایجاد کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به سکان داری طلاب و فضلا از نیازهای روز جوامع اسلامی و بشری است. متأسفانه برخی از پیاده روی‌ها به نمادهای ضد فرهنگ اسلامی تبدیل شده و در مواجهه با این رویه باید به تمام ابعاد توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی با اشاره به پیمایش وضعیت حجاب در ایران ادامه داد:

بیش از ۷۵ درصد جمعیت کشور به جد معتقد به حجاب و ضروری کردن حجاب در جامعه هستند. بانوان متاهل درصد بالایی را در این پیمایش به خود اختصاص داده و جوانان مرد متاهل کمترین درصد را در حمایت از حجاب داشته اند. در زیر پوست شهر و کشور اتفاقات ناخوشایندی در حوزه فرهنگی شکل می گیرد و دشمن با ظاهر سازی و القاء تظاهرات ضد فرهنگی به دنبال آن است تا القاء ناامیدی و یأس را در جامعه اسلامی ایجاد نماید.

او با تاکید بر تقویت ساخت زیرساخت های لازم و تاسیس سالن های ورزشی تخصصی برای تفریح سالم بانوان گفت:

نیازمند تربیت نیروهای تخصصی در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی اعم از تربیت کودک، مشاجرات و اختلافات خانواده و زوجین، مسائل اعتقادی، مسائل فرق و اختلافات مذهبی، انحرافات اخلاقی و مسائل سیاسی می باشیم. در دولت گذشته، اوضاع بد و مشکلات اقتصادی به دستمایه‌ای برای لجن مالی بودجه نهادهای فرهنگی تبدیل شده بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان