دشمنان هر روز مأیوس‌تر می‌شوند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 19:07

دشمنان هر روز مأیوس‌تر می‌شوند

شماره: 21150
Aa Aa

او با بیان این که کار دشمن، دشمنی، عداوت و ایجاد شک و تردید است گفته کار ما حفظ هوشیاری و آمادگی است. هر روزی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد ناامیدی در جبهه دشمن مشهودتر و ملموس‌تر می‌شود.

احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا عنوان کرد؛
دشمنان هر روز مأیوس‌تر می‌شوند

احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا در مراسم دانش‌آموختگی شماری از فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام حسن مجتبی (ع) گفت:

خداوند بر همه ما منت گذاشته است تا مدتی لباس خدمت به تن کنیم و در مسیر شهدایی که از صدر اسلام و ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز جان خود را نثار اسلام و انقلاب کرده‌اند گام برداریم و از نسل سلیمانی‌ها باشیم. 

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، وی افزود:

امروز شما در شعار و سرود خود همگی عهد بستید ضمن این که سرباز ولی امر هستید از نسل سلیمانی باشید. نسل سلیمانی باید عزت‌آفرین، اقتدارآفرین، مهربان، متواضع و هوشمند باشد. نسل سلیمانی باید پلیسی در تراز انقلاب اسلامی باشد و در مسیر گام دوم انقلاب و فرمایشات فرمانده معظم کل قوا گام بردارد. دشمنی‌های دشمن از صدر پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز ادامه پیدا کرده است. از آغازین روز پیروزی انقلاب اسلامی تمامی دشمنان، استکبار و کسانی که شعار اسلامی، دینی و استقلال را برنمی‌تابیدند، شروع به توطئه کردند و هر روز به خود وعده سقوط نظام را دادند اما این افراد هر روز با مشاهده اقتدار شما بسیجیان و روندگان راه شهدا نسبت به روز قبل ناامیدتر و مأیوس‌تر شدند. 

رادان با بیان این که کار دشمن دشمنی، عداوت و ایجاد شک و تردید است عنوان کرد:

کار ما حفظ هوشیاری و آمادگی است. هر روزی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد ناامیدی در جبهه دشمن مشهودتر و ملموس‌تر می‌شود. در چند روز گذشته سران آنها اعلام کردند قادر به انجام کاری برای این موضوع نیستیم که این به معنای قبول شکست است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان