راه حل بسیاری از مشکلات و مفاسد اینترنت ملی است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 5:32

راه حل بسیاری از مشکلات و مفاسد اینترنت ملی است

شماره: 16302
Aa Aa

اینترنت ملی از نان شب واجب تر است| همراه با امور فنی و کارشناسی قواعد اسلام در حوزه شهرسازی و معماری مورد توجه قرار گیرد.

علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه ایران؛
راه حل بسیاری از مشکلات و مفاسد اینترنت ملی است

علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه ایران و امام جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:

ای کاش همیشه فضای معنوی و عطر فاطمی در بازار و اداره و خانه و کاشانه ما نورافشان بود و شاهد این بودیم که این فرهنگ جلوی مفاسد و گستاخی‌های ناروا را می‌گیرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او ادامه داد:

همه باید از این فرهنگ برای معالجه آسیب‌های امروزمان بهره‌ بگیریم و امیدواریم این فضا و فرهنگ استمرار پیدا کند.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به مسائل مبلمان و عمرانی شهری و مسکن قم افزود:

امیدواریم با رعایت ضوابط و اصول معماری اسلامی در شهرسازی قم بتواند قدم‌های خوبی بردارد. اسلام در حوزه شهرسازی و معماری قواعدی دارد که باید همراه با امور فنی و کارشناسی مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت:

حل مسائل فرهنگی شهر قم به دست مردم و مسئولان است. اقدام‌های صورت گرفته کافی نیست و باید قدم‌های اساسی تری برداشته شود. از دولت و مجلس انتظار است که در باب فضای مجازی اقدام اساسی تری انجام دهند و یکی از اقدام‌های مهم و ایجابی این است که زیرساخت‌های اینترنت ملی و زمینه‌های فن‌آوری‌های پیشرفته و برخورداری از اینترنت ملی را انجام دهیم. اقدام‌هایی که انجام شده به هیچ نحوی با دستورهای رهبری و نیازهای کشور تناسب ندارد. راه حل بسیاری از مشکل‌ها و مفاسد این است که اینترنت ملی و زیرساخت‌ فن‌آوری درونی را افزایش دهیم. این از نان شب واجب تر است. امیدواریم در بودجه و برنامه‌ریزی‌ها توجه شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان