کمبود روحانی در ایران یک فاجعه است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 13:25

کمبود روحانی در ایران یک فاجعه است

شماره: 17831
Aa Aa

درسال‌های دور در خیابان‌های یک شهر از کشور که بالاترین و بیشترین مجتهدها را داشته اما امروز با کمبود عالم در کشور و اینگونه شهرها مواجه هستیم. 

سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران؛
کمبود روحانی در ایران یک فاجعه است

سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در همایش نکوداشت آیت الله حاج سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق استان سمنان در دامغان اظهار داشت:

امروز با کمبود روحانی و عالم در کشور مواجه هستیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او گفت:

کمبود علما در کشور یک فاجعه است. درسال‌های دور در خیابان‌های یک شهر از کشور که بالاترین و بیشترین مجتهدها را داشته امروز با کمبود عالم در کشور و اینگونه شهرها مواجه هستیم. 
خاتمی ادامه داد:

بی حرمتی به روحانیت یک عقبه ۱۰۰ ساله دارد و دراین بی احترامی رسانه‌های بیگانه و فضای مجازی نیز سنگ تمام می‌گذارد. نباید شئونات طلبگی را فراموش کنیم. ما اصالتا طلبه هستیم و ما را برای رئیس شدن نساختند.

او با اشاره به افزایش قیمت برخی اقلام اساسی افزود:

مسئولان کشور باید موضوعات گرانی‌ها و افزایش قیمت‌ها را به‌صورت کامل برای مردم تشریح و با مردم حرف بزنند و باید رنج مردم را رنج خودشان بدانند. دولت رئیسی دولت مردمی است و رئیس جمهور کشورمان اعلام کرده که آبروی خویش را در کف میدان آورده است. با توجه به مردمی بودن دولت از مسئولان کشورمان انتظار است تمامی ابعاد و راه های برون رفت از وضع موجود را برای مردم کاملا تشریح و اطلاع رسانی کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان