در جنگ تبلیغاتی خسارت های فراوانی دیده ایم | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 7:04

در جنگ تبلیغاتی خسارت های فراوانی دیده ایم

شماره: 18796
Aa Aa

بیش از ۸۰ درصد مردم در گروه های فضای مجازی فامیلی هستند و باید با بیان کردن حرف حق از تبعات خاموش نشستن و به پرتگاه رفتن جامعه جلوگیری کنند.

محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی ایران؛
در جنگ تبلیغاتی خسارت های فراوانی دیده ایم

محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی ایران در نشست جهاد تبیین با اصحاب تبلیغ گلستان در اردوگاه شیرآباد خان ببین گفت:

جهاد تبیین برای مقابله با جنگ مهیب روانی، رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان ضرورت ویژه و مهمی در روشنگری دارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او افزود:

در زمان حاضر جامعه در جنگ تبلیغاتی صدمه و خسارت های فراوانی دیده و باید با نقش آفرینی درست این آسیب ها را مرتفع کنیم. ریشه ای ترین جهاد، امید آفرینی عمیق با ژرف نگری است که فلسفه وجودی مؤثر مجموعه تبلیغات روشنگری و تبیین موضوعات اجتماعی و بین المللی است. تبلیغات اسلامی شناساندن، تشویق، امیدآفرینی و تبیین خوبی هاست. در زمان حاضر تبیین نقش کلیدی داشته و چنانچه از آن غافل باشیم بر جامعه تاثیر می گذارد.

قمی افزود:

باید تبلیغ خوبی ها آموزش و پشتیبانی شود و نسل نوجوان و جوان دغدغه مند و دلسوز با خلاقیت سازمان در جنگ تبلیغاتی مؤثر آشنا شود. رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون بیش از ۵۰ بار درباره ضرورت جهاد تبیین تاکید داشتند و سازمان تبلیغات بیش از همه مامور به این کار است. بیش از ۸۰ درصد مردم در گروه های فضای مجازی فامیلی هستند که با بیان کردن حرف حق در این گروه ها باید از تبعات خاموش نشستن و به پرتگاه رفتن جامعه جلوگیری کرد. تصویرگری رسانه ها در فضای روانی، اجتماعی و ناخودآگاه افراد تاثیرگذار است پس باید با عقلانیت در این عرصه فعالیت و خوبی ها را روایتگری کرد.

وی افزود:

یکی از بهترین راه های تبیین گفت وگو با آزاداندیشی موضوعات است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان