آمریکایی ها مجبور هستند تسلیم قدرت بزرگ ایران شوند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 18:46

آمریکایی ها مجبور هستند تسلیم قدرت بزرگ ایران شوند

شماره: 14942
Aa Aa

آمریکایی ها مجبور هستند به قدرت بزرگ ایران تن دهند و به برجام بازگشت کنند چرا که ایران از شرایط برتر در محیط ملی و منطقه‌ای برخوردار است.

صفوی، دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب؛
آمریکایی ها مجبور هستند تسلیم قدرت بزرگ ایران شوند

صفوی، دستیار و مشاور عالی رهبر انقلاب در آئیین رونمایی از کتاب شهادت شکار- خاطرات و دست نوشته های شهید علی تجلایی گفت:

مسلمان ها روزی که پرچم جهاد علمی و شمشیر جهاد فی سبیل الله را برزمین  گذاشتند ذلیل شدند و سلطه اجانب را پذیرفتند و کشورهای آنان قطعه قطعه شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، صفوی احیاء تفکر اسلامی و جهان گرایی تمدن اسلامی را از آثار پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت به رهبری حضرت آقا دانست و گفت:

قدرت جدیدی در حال بروز و ظهور است. به فضل الهی یک قدرت شرقی یا قدرت آسیایی با ماهیت اقتصادی فرهنگی و تمدنی در مقابل قدرت کشورهای غربی به رهبری آمریکا شکل خواهد گرفت و تا چند دهه آینده این قدرت شرقی و قدرت آسیایی شکل خواهد گرفت. قدرت قاره آسیا تا چند دهه آینده قدرت اول اقتصادی جهان خواهد شد و قدرت آمریکا رو به زوال و افول خواهد رفت. آمریکایی ها مجبور هستند به این قدرت بزرگ ایران تن دهند و تسلیم شوند و به برجام بازگشت کنند چرا که ایران از شرایط برتر در محیط ملی و منطقه‌ای برخوردار است. امریکایی ها مجبور هستند همانطور که از افغانستان فرار کردند به زودی از سوریه هم فرار کنند.
صفوی گفت:
هم اکنون هم می‌دانیم  امریکایی ها نمی توانند در سوریه بمانند و باید فرار کنند و از طرفی از خلیج فارس و غرب آسیا مجبور به فرار هستند و نمی توانند در این منطقه بمانند. آمریکایی ها بدانند ملت‌های منطقه آن ها را از این منطقه بیرون خواهند کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان