آمریکا می گوید تحریم‌های بیشتری بر علیه ایران در راه است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 7:02

آمریکا می گوید تحریم‌های بیشتری بر علیه ایران در راه است

شماره: 7102
Aa Aa

آمریکا ادعا کرده 50 تا 70 درصد اقتصاد ایران توسط سپاه کنترل می شود. برای جلوگیری از برخورد با نهادهای تحریم شده باید مشتریِ مشتری ها را شناخت.

ایران بزرگترین تهدید در خاورمیانه است؛
آمریکا می گوید تحریم‌های بیشتری بر علیه ایران در راه است

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، نشریه المانیتور می نویسد مقامات آمریکا در نشستی در مورد تحریم‌ها اظهار کردند که تحریم‌ها بر ایران استراتژیک بودند و هدف های خاص و محدودی را دنبال می‌کنند ولی این اهداف به نظر برایان هوک، نماینده آمریکا در امور ایران هنوز نیازمند یک تغییر 180 درجه در موضع منطقه ای و دفاعی ایران است.

در حالی که هوک می گوید لیست 12 موردی که مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا سال گذشته ارائه داده «غیر واقعی» نیست، ایران هیچ علاقه‌ای به بازگشت بر سر میز مذاکره تا زمانی که واشنگتن خارج از معاهده اتمی باشد نشان نمی دهد. 

مقامات آمریکا تصریح کردند تحریم هایی که آمریکا از ماه مه بر بخش‌های مالی و نفت ایران تحمیل کرده تازه آغاز کار هستند.

«شرکت هایی که با ایران کار می کنند باید بدانند که قوانین ممکن است تغییر کنند و احتمالا سریع هم تغییر می کنند. فردا، هفته آینده ، سه سال آینده شما خودتان را در حال تجارتی میبینید که امروز قانونی است و شاید در آینده نباشد ».

هوک گفته:« تحریم هایی که از ماه مه بر ایران تحمیل شده بزرگ ترین تحریمهای تاریخ هستند و 850 فرد و نهاد به علاوه کل بخش‌های اقتصاد ایران را در بر می‌گیرد. تحریم‌های بیشتری در راه است ».

وی ایران را پس از شکست داعش در عراق و روسیه، بزرگترین تهدید در خاورمیانه معرفی کرد.

مقامات آمریکا به تاجران هشدار دادند در کسب و کارهای خارجی سخت است از برخورد با نهادهای تحریم شده مثل «سپاه» ایران دوری کرد. هوک گفت 50 تا 70 درصد اقتصاد ایران توسط سپاه کنترل می شود. برای جلوگیری از برخورد با نهادهای تحریم شده تنها شناخت مشتریان کافی نیست باید مشتری مشتری ها را هم شناخت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان