ابراهیم رئیسی می گوید به آینده ایران بسیار امیدوار است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 20:09

ابراهیم رئیسی می گوید به آینده ایران بسیار امیدوار است

شماره: 14251
Aa Aa

او گفته همراهی و همکاری همه نهادها برای رفع مشکلات و گرفتاری ها اقدامی انقلابی است و مردم را امیدوارتر و سرمایه اجتماعی را افزونتر می کند.

در نشست با کمیسیون‌های تخصصی مجلس عنوان شد؛
ابراهیم رئیسی می گوید به آینده ایران  بسیار امیدوار است

نشست کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی با سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب ایران برگزار شد.

به گزارش اسپادانا خبر، رئیسی با بیان اینکه باید بصورت جهادی و شبانه‌روزی تلاش کنیم وضعیت را به نفع زندگی مردم تغییر دهیم گفت:

همکاری قوا باید مردم را امیدوارتر و سرمایه اجتماعی را افزونتر کند. دولت و مجلس باید به اولویت ها توجه داشته باشند و با نگاهی متوازن در تمامی حوزه ها نه صرفا یک بخش و یا قشر خاصی از جامعه بلکه تمامی آحاد مردم را مدنظر قرار داده و رفع مشکلات و دغدغه های ایشان را با فوریت پیگیری نمایند. من به آینده کشور بسیار امیدوارم و اطمینان دارم به واسطه داشتن سرمایه عظیم مردم و برخورداری از ظرفیت تمامی بخش ها برون رفت از سختی ها و محدودیت های موجود ممکن و دست یافتنی است.

رئیسی با بیان اینکه همکاری دولت آینده، مجلس شورای اسلامی و همه بخش ها و نهادها می‌تواند به گشایش در زندگی مردم بیانجامد اظهار داشت:

همراهی و همکاری برای رفع مشکلات و گرفتاری های کشور اقدامی افتخارآمیز و انقلابی است. این همکاری باید مردم را امیدوارتر و سرمایه اجتماعی را افزونتر کند.

در این جلسه که در راستای تعاملات و همکاری های متقابل میان مجلس و دولت سیزدهم برگزار شد، روسا و اعضای کمیسیون های آموزش و تحقیقات، اجتماعی، اقتصادی، امنیت ملی و سیاست خارجی، انرژی، برنامه و بودجه، بهداشت و درمان، شوراها و امورداخلی، صنایع و معادن، عمران، فرهنگی، کشاورزی، اصل نود، حقوقی و قضایی و همچنین فراکسیون روحانیت و فراکسیون بانوان به بیان نظرات و ارائه راهکارهای خود پرداخته اند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان