ارتش ایران می گوید تجهیزات نظامی خویش را رسانه‌ای نمی کند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 14:51

ارتش ایران می گوید تجهیزات نظامی خویش را رسانه‌ای نمی کند

شماره: 7389
Aa Aa

نوذر نعمتی گفته در بحث مقابله با تهدیدات ریز پرنده‌ها و سلاح‌های لیزری نیروی زمینی ارتش ایران پیشرفت‌های بسیاری داشته است.

با اعلام جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش؛
ارتش ایران می گوید تجهیزات نظامی خویش را رسانه‌ای نمی کند

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بخش قابل توجهی از دستاوردها و تجهیزات ارتش به دلایل امنیتی قابل رونمایی و رسانه‌ای شدن نیستند.

 

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی در مراسم رونمایی و تحویل دهی دستاوردهای دفاعی سازمان تحقیقات و جهاد خود کفایی نزاجا اظهار داشت: با توجه به یاوه‌گویی‌های دشمنان، اتحاد و همدلی نیروهای مسلح و مردم بیش از پیش می‌تواند موجب شکست دشمنان انقلاب اسلامی ایران شود.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در دوران دفاع مقدس برای تهیه تجهیزات دفاعی، افزود: سازمان جهاد خودکفایی از روزی که تأسیس شد، خدمات و برکات بسیاری برای ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته است و امروز دانشمندان و متخصصان بسیاری در این صنعت مشغول کار هستند.

امیر نعمتی مبنای کار سازمان تحقیقات و جهاد خود کفایی نزاجا را نیاز عملیاتی نیروی زمینی ارتش اعلام کرد و گفت: سامانه‌هایی که امروز رونمایی شد بخشی از دستاوردهای این سازمان است و بخش قابل توجهی از این تجهیزات به دلایل امنیتی قابل رونمایی و رسانه‌ای شدن نیستند.

وی ادامه داد: این دستاوردهای دفاعی مراحل مختلف تست و آزمون را طی و در رزمایش‌های مختلف به کار گرفته شده‌اند و امروز آماده تحویل‌دهی به یگان‌های نزاجا هستند.

امیر نعمتی تحقیق و پژوهش را در کلیه معاونت‌ها و یگان‌های نیروی زمینی امری ضروری و از اصول اصلی دانست و گفت: در بخش پژوهش و تحقیقات امروز در همه یگان‌های نیروی زمینی ارتش فعال و دستاوردهای بسیاری به دست آمده است و در بحث مقابله با تهدیدات ریز پرنده‌ها و سلاح‌های لیزری نیروی زمینی ارتش پیشرفت‌های بسیاری داشته و دستاوردهای زیادی به دست آورده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان