امروز برابر دشمنان دست برتر را داریم | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 4:19

امروز برابر دشمنان دست برتر را داریم

شماره: 17075
Aa Aa

هیچ ظرفیتی از دشمن برابر انقلاب اسلامی بیکار نیست اما ما هیچ‌گاه مردم را تنها نمی‌گذاریم؛ سپاه در برابر توطئه‌‎ها و خباثت‌ دشمنان ایستاده است.

حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران؛
امروز برابر دشمنان دست برتر را داریم

حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه در گردهمایی فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت گفت:

سپاه در برابر توطئه‌‎ها و خباثت‌ دشمنان ایستاده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او ادامه داد:

ما هیچ‌گاه مردم را تنها نمی‌گذاریم و به‌عنوان خادمان ملت در تمامی شرایط کنار آنها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه جهاد زیباترین عمل صالح است و هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد گفت:

با مشاهده وضعیت ناامنی‌های منطقه و جهان امروز آحاد ملت ایران با هر نوع تفکر و گرایشی با زیباترین و دلنشین‌ترین تعابیر از حماسه‌های فرزندان نسل دوران دفاع مقدس یاد می‌کنند و آنان را می‌ستایند و به‌فضل الهی امروز در مرحله تکامل این بنای عظیم هستیم.

وی با ابراز اینکه "ایران اسلامی امروز در میدان مرکزی همه مخاطرات و تهدیدات دشمنان قرار دارد و هیچ ظرفیتی از دشمن برابر انقلاب اسلامی بیکار نیست" گفت:

حتی به‌نظر می‌رسد رخدادها و تحولات اخیر اروپا ایران را از اولویت خارج نکرده است و دشمن از تمام مسیرها و جهات اعم از تحریم اقتصادی، ارعاب نظامی، عملیات روانی، جنگ اطلاعاتی و عملیات برای قطع نفوذ منطقه‌ای به میدان آمده است تا امتداد این تهدیدات را به آسیب‌های درونی متصل کند اما سپاه محکم و استوار برابر توطئه‌ها و خباثت‌های دشمنان ایستاده است. امروز دشمن در جبهه‌ای وسیع و در فواصل دور درگیر است. دشمنان سردار عزیز ما حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند تا به‌گمان باطل خود قائمه مقاومت را بیندازند اما جوشش خون حاج قاسم بسیاری از ظرفیت‌ها و صحنه‌ها را فعال‌تر کرد و دشمنان ما امروز در تمامی صحنه‌ها شکست خورده و مستأصل هستند.

سلامی مقاومت را تنها راه عزت و سعادت دانست و با بیان اینکه "امروز برابر دشمنان دست برتر را داریم" گفت:

دستاوردهای شکوهمند امروز ما ثمره تبعیت از رهبری و همراهی و همدلی مردم است. ما هیچ‌گاه مردم را تنها نمی‌گذاریم و به‌عنوان خادمان ملت، در تمامی شرایط کنار آنها خواهیم بود.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان