امیدواریم حلاوت حکومت اسلامی را همه مردم دنیا بچشند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 10:07

امیدواریم حلاوت حکومت اسلامی را همه مردم دنیا بچشند

شماره: 18882
Aa Aa

دشمنان طرحی ریخته بودند که نسل های بعدی انقلاب اسلامی به مثابه نسل های قبلی نباشند و در عملکرد متفاوت باشند اما این خواسته محقق نشد.

علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران؛
امیدواریم حلاوت حکومت اسلامی را همه مردم دنیا بچشند

علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:

باید انسان اصرار داشته باشد و پای کار با دل، زبان و عمل باشد تا خداوند شهادت به او عنایت بکند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او گفت:  

دشمنان طرحی ریخته بودند که نسل های بعدی انقلاب اسلامی به مثابه نسل های قبلی نباشند و در عملکرد متفاوت باشند به طوری که در نسل های بعدی ارزش ها، پایداری ها و اصالت ها از بین برود اما این خواسته دشمنان محقق نشد.

او افزود:

در دهه نود امتحانی بزرگ و شاید بزرگتر از دهه شصت پیش آمد؛ در دهه شصت در خانه خود می جنگیدیم اما در دهه نود بیش از هزار کیلومتر دورتر از خانه خودمان میجنگیدیم و نسل جدید هم در این برهه بسیار عالی محک خوردند. نسل جدید انقلاب هرچند جنگ و امام راحل، پیروزی انقلاب اسلامی، ماجرای کردستان و غرب را ندیده بودند ولی وقتی قرار شد محک بخورند به مثابه کسانی بودند که انقلاب و امام و جنگ و شهدا را دیده بودند. این پشتوانه بزرگی برای جبهه حق انقلاب اسلامی بود که انتقال نسلی به بهترین وجه ممکن صورت گرفته است. اگر دلدادگان انقلاب اسلامی به دنبال امام خود راه بیفتند، اگر همه جبهه کفر نیز به انقلاب اسلامی هجوم کنند دشمنان شکست های بزرگی می خورند.

او اظهار کرد:

انقلاب اسلامی یعنی اسلام و اگر همه دانشگاه های کشور یک پروژه تحقیقاتی را با هم انجام دهند و بتوانند از شروع انقلاب اسلامی تا پایان عمر امام و از شروع امامت امام خامنه ای تا الان بررسی کنند یک‌ کلمه بیشتر از اسلام و یک‌ کلمه کمتر از اسلام در امامین انقلاب پیدا نخواهند کرد. در همه میدان هایی که انقلاب اسلامی نیاز داشته سپاه و پاسداران تا پای جان حاضر بودند و این محک را در پیشانی تک تک آنها می توان دید که خوب محک‌ می خورند. دعوای بین جبهه حق انقلاب اسلامی و جبهه باطل شیاطین دنیا تمامی ندارد و هیچگاه این دو جبهه کنار هم جمع نمی شوند. تا وقتی که وعده نهایی خداوند محقق شود این دعوا ادامه دارد و امیدواریم ما ببینیم این تحقق را و آخرین حجت خدا نازل شده و حلاوت و شیرینی حکومت اسلامی را همه مردم دنیا ببینند و بچشند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان