انقلاب اسلامی ۴۴ سال طبق روال خدواند عمل کرده است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 15:56

انقلاب اسلامی ۴۴ سال طبق روال خدواند عمل کرده است

شماره: 20292
Aa Aa

او با بیان این که جای شکر دارد در این زمان بوده‌ایم که جمهوری اسلامی برقرار است گفته مردم از فتنه‌های آخرالزمان ترس نداشته باشند.

فتنه‌ها باعث می‌شود منافق از غیر منافق مشخص شود؛
انقلاب اسلامی ۴۴ سال طبق روال خدواند عمل کرده است

فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت:

انقلاب اسلامی ۴۴ سال طبق روال خدواند عمل کرده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او اظهار داشت:

ما در هیچ یک از توانمندی‌های نظامی، اقتصادی، علمی، تکنولوژی رسانه‌ای و فضای مجازی و توانمندی‌های مادی و دنیایی بالاتر از آمریکا نیستیم ولی چرا نتایج مواجهه غرب با ما طی این سال‌ها با این توانمندی‌ها ۱۸۰ درجه برعکس است؟ این موفقیت ما و شکست آن‌ها را باید در قاعده‌های قرآنی پیدا کنیم که خدا می‌فرماید من اراده می‌کنم نه شما. انقلاب اسلامی ۴۴ سال است طبق روال خدواند عمل کرده است و خداوند هم تاکنون آن را حفظ کرده است، در صورتی که آمریکایی‌ها و غربی‌ها که خبیثان عالم‌اند در این همه سال طبق روال شیطان عمل کردند.

او گفت:

این بساط‌ها که هیچ، بساط‌های خیلی بزرگ‌تر از آن هم کوچک‌ترین ضربه‌ای به انقلاب اسلامی وارد نمی‌کند. مردم ما از فتنه‌های آخرالزمان ترس نداشته باشند زیرا فتنه‌ها باعث می‌شود منافق از غیر منافق مشخص شود.

وی اظهار داشت:

جای شکر دارد در این زمان بوده‌ایم که جمهوری اسلامی برقرار است. آمریکایی‌ها جرأت حمله را ندارند و اگر غلطی کنند ضربه سختی را خواهند دید چراکه توانمندی انقلاب اسلامی قوی است و دستور خداوند را اجرا می‌کند به همین جهت خداوند حزب خود را حمایت می‌کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان