انقلاب با نشاط در حال پیشروی است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 7:31

انقلاب با نشاط در حال پیشروی است

شماره: 14966
Aa Aa

امروز دشمن ابهام راهبردی دارد، دچار زوال عقل سیاسی شده و بین دو شر مخیر مانده؛ اگر بماند هزینه می‌دهد و اگر برود فرار کرده است.

 
حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران؛
انقلاب با نشاط در حال پیشروی است

 حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم یادها و نام‌ها اظهار داشت:

در بدو تولد انقلاب اسلامی تمام قدرت‌های مسلط آن زمان برای خاموش کردن آن در برابرش صف‌آرایی کردند اما نصرت الهی به برکت جاری شدن حقیقت ولایت در متن جامعه ایران عزیز و اسلامی یک نقطه درخشان و پر نور و بی غروب برای ایران اسلامی و اسلام عزیز ساخت.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، فرمانده سپاه تصریح کرد:

اگر عاشورا نبود ما تکیه‌گاهی برای جنگیدن نداشتیم. دفاع مقدس هم یک عاشورا بود که در حد بضاعت روحی یک ملت جاری شد. جنگ تنها پدیده‌ای است که همه ظرفیت‌های واقعی یک ملت در آن شناخته می‌شود. در جنگ ریا و تظاهر جایی ندارد و آتش و گلوله مردان واقعی می‌خواهد.

وی گفت:

ما به برکت ایمان در مقام قدرت‌های جهانی ایستاده‌ایم. این ایمان از امام سرچشمه می‌گرفت و موجب می‌شد جبهه‌ها قوام پیدا کنند.  در هر نقطه‌ای از این عالم در یک میدان کوچک هر جنگی صورت می‌گیرد یک طرف آن همه باطل‌های عالم هستند و در دفاع مقدس هم همین‌طور بود اما در جریان جنگ شکوه امپراطوری‌ها شکست و در مقابل مقاومت این ملت قطره قطره آب شد. بعد از جنگ فرسایش قدرت‌ها ادامه پیدا کرد. آمریکا از پناهگاه راهبردی خود خارج شد و جهاد از سرزمین ایران بیرون رفت و خاکریزها دور شدند و تمرکز از این سرزمین برداشته شد و جبهه مقاومتی شکل گرفت. ما نیازمند نبردهای مقدماتی برای شکست قدرت‌ها بودیم تا دشمن در ذهن و‌ قلب ما بشکند. دشمنان در مقابل ملت ما کوچک شدند و آمریکای امروز دیگر آمریکای گذشته نیست. صهیونیست‌ها دیگر قادر به اشغال سرزمین‌های جدید نیستند اما این انقلاب است که با نشاط در حال پیشروی است.

وی ‌افزود:

این تازه اول ماجرا است. جوانان ما در مقابل دشمن کُرنِش نکردند و متوجه شدند دشمن در عالم مَجاز زندگی می‌کند. دشمنان ما فقط ظاهر دنیا را می‌بینند. امروز دشمن ابهام راهبردی دارد و دچار زوال عقل سیاسی شده است. دشمن بین دو شر مخیر مانده است. انقلاب این‌گونه دشمن را مدیریت کرده است که دشمن اگر بماند هزینه می‌دهد و اگر برود فرار کرده است. دشمن اگر در یمن بماند می‌شکند و اگر برود فرار کرده است. ولایت ستاره‌ای است که می‌توان با کمک آن راه مستقیم را یافت. امروز ایران دشمن را در حصر اقتصادی ناکام گذاشته است. در جهاد سیاسی می‌درخشد و در عملیات روانی بر دشمن غلبه کرده است. هرچه دشمن تلاش می‌کند دامنه‌های این قدرت را محدود کند نمی‌تواند. آمریکایی‌ها حتی در تاکتیک هم شکست خورده‌اند. ارتشی که مدرن‌ترین ارتش جهان است چقدر سرافکنده از افغانستان عقب‌نشینی کرد که اکثر سلاح‌هایش باقی ماند. حالا ما در میدان مرکزی یک جبهه وسیع هستیم و بی‌واهمه از هیچ ارعاب و تهدید راهمان را پیش می‌بریم و به اراده الهی بر مشکلات غلبه می‌کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان