بازی کردن با دم شیر پیامد میمونی برای ترامپ ندارد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 15:13

بازی کردن با دم شیر پیامد میمونی برای ترامپ ندارد

شماره: 11281
Aa Aa

دهقان گفته رهبر انقلاب با کلام خود دنیا را متحول کرده، جوامع را تحت تأثیر قرار داده، به آنها جهت و قدرت می‌بخشد و آنها را آماده قدرت افکنی می‌کند.

مشاور رهبر انقلاب در امور صنایع دفاعی؛
بازی کردن با دم شیر پیامد میمونی برای ترامپ ندارد

حسین دهقان، مشاور رهبر انقلاب در امور صنایع دفاعی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همدان گفت:

نسل ما پرتوفیق‌ترین نسل بشر است که توانسته در مدت زمانی کوتاه، تحولات بزرگی که در جهان رخ‌داده است را تجربه کند. ما در این دوران به چشم خود دیدیم افرادی که در مسیر طاغوت حرکت کرده و آن را انتخاب می‌کنند به چه سرنوشتی دچار می‌شوند. ما سرنوشت صدام و منافقین را دیدیم و می بینیم چگونه پایگاه‌های تمدنی غرب که نشسته بر ثروت‌های عظیم مادی هستند در حال لرزیدن است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه انقلاب بزرگ‌ترین ضربه تاریخی را به آمریکا وارد کرده است تأکید کرد:

انقلاب اسلامی حضور آمریکا در منطقه و دفاع از رژیم اشغالگر قدس را نامشروع عنوان کرد و عرصه جدیدی را به روی ملت‌های جهان گشود که در آن می‌توانستند خارج از سلطه نظام سلطه زندگی عزتمندانه داشته باشند.

پیروزی انقلاب اسلامی را می‌توان با آنچه که در ابتدای ظهور اسلام رخ داد مقایسه کرد؛ نظام‌های پوسیده وابسته به دنیای غرب احساس تزلزل می کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان دست از سرما برنمی‌دارند چراکه همان‌گونه که ما می‌خواهیم آنها تسلیم خواسته ما شوند آنها نیز چنین مطلبی را از ما طلب می‌کنند اما حاشا که ملت ایران در برابر خواست آنها سر فرود آورد و ظلم آنها را بپذیرد.

وی اظهار داشت: رهبر انقلاب با کلام خود دنیا را متحول کرده، جوامع را تحت تأثیر قرار داده، به آنها جهت و قدرت می‌بخشد و آنها را آماده قدرت افکنی می‌کند. تبعیت از رهبری و بصیرت از دیگر عوامل موفقیت ملت ایران است.

دهقان گفت: امروز به آنچه بیش از همه احتیاج داریم حضور آگاهانه همراه باایمان و عمل صالح است چراکه امروز دوران بحران بوده و باید بدانیم سختی‌هاست که جوهر انسان را به نمایش می‌گذارد وگرنه در شرایط عادی همه خوبند و می‌توانند کارهایی انجام دهند.

مشاور رهبر انقلاب بابیان اینکه ملت ایران توانست گسترده‌ترین و بزرگ‌ترین جنگ را مدیریت کرده و در این میدان بماند افزود:

چنین ملتی می‌تواند در دیگر میدان‌های نبرد مانند عرصه فرهنگی و اقتصادی و گردنه‌هایی که در مقابل دارد قرار گیرد و با مشکلات مقابله کند به‌شرط آنکه عمل مؤمنانه، ایمان، حضور عالمانه، امید به نصرت الهی و تبعیت بی‌چون‌وچرا از رهبری را که سبب قدرت و عزت ملت است در نظر داشته باشد.

وی بیان کرد: چرا جامعه ما باید از بیکاری و جوانان ما از نبود شغل رنج ببرند؟ چرا باید تورم افسار گسیخته سبب رنج جامعه شود؟ چرا باید هرروز شاهد مظاهری از فساد در جامعه باشیم؟ چرا باید مردم احساس کنند که رهاشدگی در جامعه است؟ این‌گونه مسائل زیبنده جامعه و ملتی که توانسته چنین مشکلاتی را پشت سر بگذارد نیست و این مشکلات قابل‌حل است بنابراین کافی است مسئولیت پذیرفته و مردم را به صحنه بیاوریم.

دهقان عنوان کرد:

آمریکایی ها گمان می‌کردند اگر آمریکا از برجام خارج شود می‌توانند ظرف سه ماه سبب فروپاشی اقتصادجامعه ایران شده و با ایجاد نارضایتی در مردم  و آشوب فراگیر به اهداف خود برسند اما ما به رئیس‌جمهور آمریکا ترامپ می‌گوییم بازی کردن با دم شیر پیامد میمونی برای تو ندارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان