برای ترویج بی‌حجابی در ایران به افراد پول می‌دهند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 8:24

برای ترویج بی‌حجابی در ایران به افراد پول می‌دهند

شماره: 22421
Aa Aa

به افراد پول می‌دهند تا در خیابان با وضع نامناسب تردد کنند| غرب می‌خواهد تفاله‌های باقیمانده از رژیم منحوس پهلوی را تطهیر و بازسازی کند.

احمد وحیدی، وزیرکشور جمهوری اسلامی ایران؛
برای ترویج بی‌حجابی در ایران به افراد پول می‌دهند

احمد وحیدی، وزیرکشور جمهوری اسلامی ایران در جمع راهپیمایان ۱۵ خرداد ورامین اظهار داشت:

دفاع از زن در دورژان ستم‌شاهی تنها در حد شعار و تبدیل کردن زن به کالا صورت گرفته بود.

به گزارش اسپادانا خبر، او افزود:

آن ها مدعی بودند که می‌خواهند زنان را به موقعیت بهتر اجتماعی برسانند ولی نتیجه این شد که زنان از جشن فرهنگ و هنر مبتذل سر درآورند و به نام فرهنگ، زن را به کالایی همچون فرهنگ غرب تبدیل کردند.

وی جدایی روحانیت از مردم را خواست دشمنان اسلام دانست و اظهار داشت:

رژیم منحوس پهلوی از این هراس داشت که مردم از پشت پرده دروغ و ظاهر زیبا و باطن متعفن آنان آگاهی پیدا کنند. امروز همان دعوایی که در رژیم منحوس پهلوی بر سر ایمان و روحانیت انقلابی وجود داشت بار دیگر به میدان آمده و دشمن به شدت در تلاش است تا رابطه مردم را با روحانیت انقلابی برجسته قطع کند. آنها در فضای مجازی و حقیقی به دنبال ترویج بی بندوباری و هرزگی در جامعه اسلامی هستند. دشمن به خوبی می‌داند که با ترویج فساد و ولنگاری می‌توانند ملت را از امام حسین(ع) و مهدویت جدا کنند از این رو با حجاب مخالفت می‌کنند، حجابی که برای زن ایرانی مصونیت ایجاد کرده و از کیان خانواده حراست می‌کند، موضوعی که در غرب وجود ندارد و بر اساس آمارهای رسمی خودشان بیش از ۴۰ درصد از کودکان آمریکا نتیجه روابط نامشروع هستند.

وحیدی اظهار داشت:

دست‌های بیگانه برای ترویج بی بندوباری و فساد هزینه می‌کنند و به افراد پول می‌دهند تا در خیابان با وضع نامناسب تردد کنند.

وی با اشاره به تلاش برخی از افراد برای تطهیر رژیم ستم‌شاهی گفت: 

غرب می‌خواهد که تفاله‌های باقیمانده از رژیم منحوس پهلوی را تطهیر و بازسازی کند و آنان را برای مقابله با جمهوری اسلامی به صحنه آورد، آن ها عروسک‌های در دست غرب هستند که قطعا هم عروسک‌ها و هم عروسک‎‌گردان ها در مقابله با مردم ایران با شکست مواجه می‌شوند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان