برجام مُرده و بوی گند آن مردم را آزرده کرده است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 15:13

برجام مُرده و بوی گند آن مردم را آزرده کرده است

شماره: 12450
Aa Aa

کریمی قدوسی گفته با دستور روحانی و برای فروپاشی اقتصاد ایران ۳۶.۱ میلیارد دلار به همراه ۸۰ تن طلا از طریق باند سلیمانیه در تهران خارج شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس؛
برجام مُرده و بوی گند آن مردم را آزرده کرده است

جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه مجلس و در توضیح سوال از وزیر امور خارجه ایران در خصوص علت مصاحبه ظریف با مجله اشپیگل سه هفته بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد:

امروز در سالروز پیام امام خمینی (ره) به اتحاد جماهیر شوروی هستیم که ایشان در اولین روز سال میلادی ۱۹۸۲ سفرایی را به همراه نامه‌ای به کاخ مسکو فرستاد و در آن نامه الهی خبر از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی داده است. در همان نامه حضرت امام خمینی (ره) خبر از فروپاشی ایالات متحده آمریکا را هم دادند. این روزها یک روز تاریخی است که ما شاهد فروپاشی آمریکا هستیم و کاخ ستم و کنگره آمریکا زیر چکمه‌های دژخیمان آمریکایی است. مقام معظم رهبری در آغازین روزهای مجلس دهم فرمودند که از من سوال شده از بین دونالد ترامپ و کلینتون کدام بهتر است که رای بیاورد. ایشان اعلام کردند با هر دو موافق هستم چون هر کدام که رای بیاورد آمریکا را تا چهار سال آینده به زمین می‌زند و نابود می‌کند. اینها وعده‌های الهی است که در حال محقق شدن است و اسلام عزیز جهان را در برخواهد گرفت.

به گزارش اسپادانا خبر، او خطاب به وزیر امور خارجه گفت:

اقای ظریف آمریکای تماشایی را تماشا کنید. این همان آمریکایی است که شما در آغازین روزهای مذاکره درباره‌اش بیان کردید که آمریکا با یک بمب می‌تواند ایران را از پای در آورد. امروز نظاره‌گر باشید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

وی ادامه داد: آقای ظریف بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی مصاحبه‌ای داشت مبنی بر این‌که همچنان آماده مذاکره با آمریکا هستیم. یک هفته قبل از آن هم در دوحه با برگمن افسر سابق رژیم صهیونیستی ملاقاتی داشتید که این شهادت زیرساخت‌هایی را فراهم کرد که توافقی بود که نمادش برجام بود همان برجامی که چند روز قبل خطاب به اروپایی‌ها اعلام کردید ایران برجام را زنده نگه داشته است. برجام مُرد و بوی گند آن مردم را آزرده کرده است و این مجلس انقلابی با قانون انقلابی خود برجام را دفن کرد. پس خواهش می‌کنم که دیگر چنین حرف‌هایی را تکرار نکنید.

وی با اشاره به خطبه‌های مقام معظم رهبری در نمازجمعه بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت:

در آن خطبه رهبر انقلاب فرمودند جنتلمن‌های پشت میز مذاکره همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند. بعد از آن رهبر انقلاب فرمودند کدام فرد عاقلی است که دوباره با کشوری مذاکره کند که زیر تمام توافقات زده است. ما به هیچ وجه تجربه تلخ مذاکره چند سال اخیر با آمریکا را تکرار نخواهیم کرد. آقای ظریف، سردار سلیمانی زمانی شهید شد که شما در آغاز مذاکره در حالی که روی ویلچر نشسته بودید و فردی از پای افتاده بودید با جان کری ملاقات کرده و مذاکره را شروع کردید. زمانی سردار دل‌ها پاره پاره شد که شما برجام دیکته شده آمریکا را نخوانده امضاء کردید، زمانی تصمیم به ترور شد که جلوی رزمایش‌ها گرفته شد و مبادا به برجام و مذاکره لطمه وارد شود. زمانی عزم ترور سردار شکل گرفت که از خط قرمزهای ولی امر مسلمین در نوشتن توافقنامه عبور کردید و بدون تضمین همه تعهدات خود را در بحث برجام انجام دادید در حالی که طرف مقابل با وجود قول دادن بر روی کاغذ به زیر آن زد همان طور که اوباما اعلام کرد، آمریکا موفق شد بدون شلیک یک گلوله، صنعت هسته ای ایران را از پا درآورده و به عقب بازگرداند. زمانی سردار سلیمانی ترور شد که ۷۰۰ هیات در پوشش برجام و برای عادی سازی فعالیت های تجاری به قصد تخلیه اطلاعاتی نظام در بحث اجتماع، فرهنگ و اقتصاد وارد کشور شدند، اطلاعات را بردند و نفوذی ها را باقی گذاشتند و عملیات ها را با وجود آن نفوذی ها ادامه دادند.

وی اضافه کرد:

زمانی سردار سلیمانی ترور و شهید شد که آقای ظریف با دشمن ملت ایران و حامی داعش یعنی جان کری در کنار دریاچه قدم می زد، حاج قاسم بعد از دیدن این صحنه از طریق رسانه ملی با معاون آفریقا و غرب آسیای وزارت خارجه ایران تماس گرفت یعنی همان که فردی که شما برکنارش کردید و اعلام کرد به آقای ظریف بگویید با این شخصی که قدم می زنید خالق، حامی و پشتوانه داعش است. سردار سلیمانی در حال مبارزه با داعش در خطوط مقدم بود در حالی که وزیر خارجه با کری در کنار دریاچه قدم می زد، قهرمان ملی ما زمانی ترور شد که آقای ظریف که در فاجعه های تحمیلی به جریان مقاومت در غزه و حوادث اینچنینی یا در سوییس و یا در لوزان و نیویورک بودید و حتی اعلام موضع علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا نکرد.

او گفت:

حاج قاسم وقتی شهید شد که رئیس جمهور زمان ملاقات با وزیر امور خارجه فرانسه پذیرفت که درباره کاهش برد موشک ها مذاکره کند و این موضوع را به صورت تلفنی به شما اعلام کرد و شما هم عراقچی را به فرانسه فرستادید و در آنجا معاون راهبردی وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد برد ۱۵۰۰ و ۲۵۰۰ کیلومتر موشک را قبول نداریم و باید آن را به ۶۰۰ کیلومتر کاهش دهید و بعد این شخص با حضور در تهران اعلام کرد که حتی این ۶۰۰ کیلومتر را هم قبول ندارد و باید برد موشک ها به زیر ۳۰۰ کیلومتر برسد. سردار سلیمانی زمانی به شهادت رسید که ارزش پول ملی با دستور آقای روحانی به سیف رئیس پیشین بانک مرکزی برای خارج ساختن ۳۶.۱ میلیارد دلار و ۸۰ تن طلا از طریق باند سلیمانیه در تهران و خارج ساختن آن ها از کشور برای فروپاشی اقتصاد شکل گرفت و مردم را ضعیف کردید.

کریمی قدوسی ادامه داد:

دیپلمات انقلابی تراز انقلاب سردار سلیمانی به کاخ مسکو رفت و پوتین را مجاب کرد تا یک قدرت جهانی را در سوریه در مقابل یک قدرت جهانی دیگر قرار دهد، به این می گویند یک دیپلمات انقلابی که در مکتب امام راحل (ره) تحصیل کرده و نه دیپلماتی که در مکتب مادلین آلبرایت درس گرفته است و در همان زمان شما پیشنهاد برجام ۲ و ۳ را در قالب طرح ۶ به اضافه یک را دادید. زمانی سردار سلیمانی به شهادت رسید که در نقطه عطف پیروزی جریان مقاومت که ورود بشار اسد به تهران و ملاقات وی با رهبر معظم انقلاب بود شما همان روز استعفا کردید و موجی را در کشور و دنیا به راه انداختید. شما در مصاحبه با یک رسانه زنجیره ای آمریکا اعلام کردید اگر استعفا نمی کردم دنیا به من می گفت که شما یک وزیر امور خارجه بی عرضه هستید، این لطمه بزرگ شما بود. زمانی قهرمان ملی ما به شهادت رسید که ظریف و آقای روحانی با ریشه مذاکره با دشمن موازنه اقتدار، عزت را نسبت به دشمن تبدیل به موازنه ترس، تسلیم و ذلت و سازش و مذاکره کردید یعنی ملت و جریان انقلابی را از اوج با یک مهندسی با پشتوانه پیچیده به ذیل کشاندید. زمانی جریان مقاومت به شهادت رسید که آقای روحانی بدون اتخاذ کوچکترین تدبیر در آبان ۹۷ در بحث بنزین کشور را وارد یک آشوب کرد و در نتیجه این موضوع ۵ نفر یعنی ترامپ، پمپئو، فرمانده سنتکام، رئیس سازمان سیا و وزیر دفاع در واشنگتن پشت میز نشسته و با توجه به این مسائل ۲۷۱ شخصیت جدید تحریم شده و ۲۵۹ نهاد جدید تحریم شده و ۳۳ هواپیما و ۱۱ کشتی انجام دادند. آن ها خیال کردند که اگر امروز قهرمان ملی را بزنند و ترور کنند دیگر ملت ایران پشتوانه خود را از نظام گرفته اند بنابراین ترور سردار را کلید زدند و این هم از همان اشتباهات نظام سلطه بود که دست به این ترور زد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تصویر منتشر شده در سایت مقام معظم رهبری درباره مذاکره با آمریکا گفت:

در این تصویر ۵ صندلی دور یک میز قرار دارد و تصاویر ترامپ، جانسون، مکرون و مرکل روی هر صندلی است ،یک صندلی خالی هم وجود دارد که برای آقای روحانی است، در مقابل این صندلی متن برجام آمده و خودنویسی در کنار آن قرار گرفته که این امضای شما بر روی این سند ذلت است، بنابراین یکی از جنتلمن های پشت میز مذاکره آقای روحانی و ظریف است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان