به زودی شاهد یک ابر تحول بزرگ خواهیم بود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 18:45

به زودی شاهد یک ابر تحول بزرگ خواهیم بود

شماره: 15945
Aa Aa

اسلام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد و فتح قرن ۱۵ هجری شمسی تمدن سازی جهان اسلام است.

غلامرضا سلیمانی، رییس بسیج مستصعفین ایران؛
به زودی شاهد یک ابر تحول بزرگ خواهیم بود

غلامرضا سلیمانی، رییس بسیج مستصعفین ایران در رزمایش مقتدارانه جهادی بسیج در اهواز اظهارکرد:

در قرن ۱۴ هجری شمسی شاهد تحقق یک تحول بزرگ بودیم و در سایه تحقق آن تحول بزرگ که می توان از آن به عنوان یک ابر تحول نام برد پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی اتفاق افتاد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

چون به این نعمت بزرگ متنعم هستیم وسعت این حادثه را شاید هنوز برخی از ما درک نکرده ایم. آن روزها ما فکر می کردیم پیروزی انقلاب اسلامی فقط رژیم شاهنشاهی را ساقط کرده است ولی امروز می بینید که در سایه مقاومت ملت ایران و در پرتو خون مطهر شهدا، نظام سلطه و اشتغالگران در حال عزیمت و فرار از جهان اسلام هستند و صدای فرو ریختن ستون های موجودیت رژیم صهیونیستی و کودک کش را با گوش های خود می شنوید و با چشمان نیز مشاهده می شود.

او گفت:

اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم و این گام مصادف با آغاز قرن ۱۵ هجری شمسی است و سخن این است که ما به زودی شاهد یک ابر تحول بزرگ دیگر در قرن ۱۵ هجری شمسی خواهیم بود. آن چیزی که امام راحل فرمودند، قرن آینده ازآن اسلام خواهد بود. اسلام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد و فتح قرن ۱۵ هجری شمسی تمدن سازی جهان اسلام است. تکامل دولت اسلامی در مرحله تحقق همه جنبه های مردم سالاری اسلامی و ورود به جامعه پردازی یعنی تحقق جامعه مهدوی باعث می شود که این الگو در سطح کشورهای اسلامی تکثیر شود. مردم سالاری اسلامی به زودی با تاثیر ملت بزرگ ایران در کشورهای اسلامی آغاز خواهد شد و شکل خواهد گرفت. ملت های مسلمان هم بدون تردید کنار هم قرار خواهند گرفت. نقش آفرینی ملت ایران و تشکیلات انقلاب اسلامی یعنی بسیج نیز در سایه تحقق اهدافی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین کرده اند و به ویژه تمسک به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان نگین انگشتری نقش آفرینی ملت ایران و گروه های جهادی بسیج باعث تحقق تمام جنبه های مرم سالاری اسلامی خواهد شد.

رییس بسیج مستضعفین گفت:

حالا که سیاست های دولت هم در ادامه راهبردهای رهبری معظم انقلاب قرار گرفته بهترین فرصت برای ما زمام حال است تا در یک فرصت بسیار کوتاه و در مدت هشت سال تمام تلاش هایمان را بر تحقق دولت اسلامی متمرکز کنیم. رهبر نیز فرمودند تا دولت اسلامی محقق نشود شکل گیری جامعه اسلامی دور از ذهن است یعنی این موارد به هم پیوستگی دارند. تحقق دولت اسلامی یعنی حضور مردم در میدان های حل مسئله.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان