تصمیم گیری در مورد پالرمو دوباره به بعد موکول شد! | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 13:53

تصمیم گیری در مورد پالرمو دوباره به بعد موکول شد!

شماره: 6777
Aa Aa

اعضای مجمع تشخیص مصلحت پس استماع نظرات موافقان و مخالفان تصمیم‌گیری نهایی را مجددا به آینده موکول کرده اند.

فرصت به رأی‌گیری نهایی نرسید؛
تصمیم گیری در مورد پالرمو دوباره به بعد موکول شد!

اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام  بار دیگر تصمیم‌گیری درباره لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملّی (پالرمو) را به نشست بعدی خود موکول کردند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، نشست مجمع تماماً به ادامه طرح نظرات موافقان و مخالفان این لایحه اختصاص داشت و فرصت به رأی‌گیری نهایی درباره پالرمو نرسید.

در جلسه پیشین مجمع که روز ششم بهمن برگزار شد گزارش کمیسیون‌های سیاسی دفاعی و حقوقی و قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه شد و در ادامه روسای کمیسیون‌های قضایی و امنیت ملی مجلس و سپس وزرای امور خارجه و اقتصاد و نیز رئیس کل بانک مرکزی و معاون حقوقی رئیس‌جمهور دیدگاه‌های خود را به نمایندگی از مجلس و دولت مطرح کردند اما ادامه بررسی‌ها و طرح دیدگاه‌های اعضای مجمع در مورد تعیین مصلحت درباره این لایحه به جلسه بعدی موکول شد اما دوباره اعضا پس استماع نظرات موافقان و مخالفان تصمیم‌گیری نهایی را مجددا به آینده موکول کردند.

علی لاریجانی که پس از ریاست آملی لاریجانی مرتب در جلسات مجمع حاضر می‌شد ترجیح داد در جلسه شرکت نکند و صندلی وی در کنار برادرش خالی ماند.

محمود احمدی‌نژاد هم که در جلسات اخیر تلاش کرده بود سوژه خوبی برای عکاسان باشد در جلسه غایب بود.

ابراهیم رئیسی که گمانه‌زنی‌ها برای ریاست وی بر قوه قضاییه تقویت شده است در کنار عارف نشست.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان و لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس‌جمهور نیز به عنوان میهمان حضور داشتند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان