حوزه علمیه خواهران نعمتی برای جمهوری اسلامی است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 18:43

حوزه علمیه خواهران نعمتی برای جمهوری اسلامی است

شماره: 22132
Aa Aa

وی ضمن دعا برای موفقیت و سلامت طلاب گفته دیگران را برای حضور در این عرصه تشویق و علاقه جامعه برای حضور در مدارس علمیه را بیشتر کنید.

مرتضی مقتدایی، قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛
حوزه علمیه خواهران نعمتی برای جمهوری اسلامی است

مرتضی مقتدایی، قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اجلاس مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران در قم اظهار داشت:

با شوق و شور به کار خود ادامه دهید و خسته نشوید.

به گزارش اسپادانا خبر، او حوزه علمیه خواهران را نعمتی برای جمهوری اسلامی دانست و افزود:

کاری که شما در کشور برای امت اسلامی انجام می‌دهید برای مردم و برای شما برکت است. شما مبانی اسلام و شریعت را به مردم آموزش داده و توصیه‌های اخلاقی برای مردم دارید و این نعمتی است که برای شما نیز برکاتی دارد و در روایات آمده است کسی که احکام اسلامی را در جامعه تعلیم می‌دهد تا مادامی که آن شخص به آن خیر عمل می‌کند گوینده نیز در ثواب آن عمل شریک است. شما به عنوان اساتید معنوی و مذهبی مردم در ثواب عمل مردم شریک هستید و امام تأکید می‌کند حتی اگر آموزش شما توسط متعلّم شما به دیگری نیز انتقال پیدا کند باز شما در این ثواب شریک خواهید بود و این نعمت و برخورداری در ثواب منقطع نمی‌شود. باید برای این نعمت شاکر بود زیرا خداوند شما را در جایی قرار داده است که می‌توانید از این ثواب عمل حتی بعد از مرگ خود نیز شریک باشید و این نعمت دامنه‌دار و جاری همیشه برای شما باقی می‌ماند.

وی ضمن دعا برای موفقیت و سلامت طلاب گفت:

در این کار با عشق و علاقه فعالیت کنید و دیگران را برای حضور در این عرصه تشویق کنید و این روایت را همیشه در خاطر داشته باشید و به دیگران نیز گوشزد کنید تا علاقه جامعه برای حضور در مدارس علمیه بیشتر شود.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان