خداوند تا جان‌ها را به گلو نرساند خبری از پیروزی نیست | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 14:27

خداوند تا جان‌ها را به گلو نرساند خبری از پیروزی نیست

شماره: 11271
Aa Aa

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس گفته اگر خداباوری و مردم باوری را در همه بخش‌های زندگی رعایت کنیم به سرعت به سوی آرامش خواهیم رفت.

باید صف مومنین از مشرکین جدا شود؛
خداوند تا جان‌ها را به گلو نرساند خبری از پیروزی نیست

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با بیان این که «اگر نام و یاد شهدا را زنده نگه می‌داریم می‌خواهیم برای نسل‌های آینده بماند» اظهار کرد:

نسل جدید باید سوابق ۸ سال دفاع مقدس را به یاد داشته باشد چرا که انقلاب و دفاع مقدس باعث احیای مجدد اسلام و باعث عزت و افتخار مسلمین در این مقطع تاریخی شد. وظیفه امروز ما این است که این مهم را درک کنیم و بدانیم ریشه عظمت و شکوه ملت ایران کجا بود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، قالیباف با بیان این که تا زمان بنی صدر هیچ اتفاقی در جهبه‌های جنگ نیفتاد گفت:

خداوند تا جان‌ها را به گلو نرساند و صف مومنین از مشرکین جدا نشود خبری از پیروزی نیست.

محمدباقر قالیباف با اشاره به اوضاع اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ایران گفت:

سنت‌های الهی فقط در حوزه جنگی و امنیتی نیست بلکه در مسئله اجتماعی، فرهنگی و محیط زیستی هم وجود دارد. موزه برای ما نماد فرهنگ دفاع مقدس است به نظرم مهمترین محورهایی که رزمندگان به آن وفادار بودند خداباوری و مردم محوری بود. رزمندگان سپاهی نبودند بلکه مردم بودند اصلا خود سپاه را مردم به وجود آوردند شرایطی به وجود آمد که مردم به خود اعتماد کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:

اگر در زمینه اقتصادی کارنامه قابل قبولی در کشور نداریم به این خاطر است که دست نیاز سوی دشمن دراز می‌کنیم. وقتی مردم را از عرصه تاثیرگذاری دور می‌کنیم سرنوشتی جز آسیب پذیر بودن نخواهد داشت. باید خداباوری و مردم محوری را اصل قرار دهیم.

قالیباف تاکید کرد:

اگر خداباوری و مردم باوری را در همه بخش‌های زندگی اعم از تربیت فرزندان، زندگی شخصی، عرصه‌های حقیقی و حقوقی و حتی اداره کشور و قانون نویسی رعایت کنیم، به سرعت به سوی موفقیت و آرامش حرکت خواهیم کرد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان