دشمنان را وادار می کنیم که به اراده ملت ایران تن دهند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 4:04

دشمنان را وادار می کنیم که به اراده ملت ایران تن دهند

شماره: 12856
Aa Aa

سلامی گفته هدف اصلی ما آن است که بسیجیان پرچمدار حوزه های علم و دانش در ایران باشند؛ زیر سایه قدرت دفاعی حرف های زیادی برای گفتن داریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛
دشمنان را وادار می کنیم که به اراده ملت ایران تن دهند

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه اولین رویداد تا ثریا و در جمع خبرنگاران اظهار کرد:

در این دوران که ما شاهد پیشرفت های سریع در حوزه علم و دانش در دنیا هستیم هدف اصلی ما آن است که بسیجیان پرچمدار و پیشگام این مهم در کشورمان باشند و بتوانند همه استعدادهای جوانان را برای پیشرفت در رشد علم و فناوری بسیج کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی افزود:

ما خواهان آن هستیم که کشورمان از لحاظ پیشرفت و علم و دانش در رده کشورهای پیشرفته جهان قرار گیرد و ایران در خط مقدم این حوزه در دنیا باشد.  استقلال علمی و اقتصادی پیوندهای وابستگی از دشمنان را می گسلد که جوانان ما در این ارتباط توانستند جهاد را به عرصه علم و فناوری ببرند. با وجود تحریم های همه جانبه علیه کشورمان ما توانستیم نیاز خود را در داخل کشور تامین کنیم که این توانایی از ذهن جوانان ما سرچشمه می گیرد. جوانان ما در حال ساخت فردایی سرافراز و سربلند همراه با پیشرفت های علمی و دانشی در میان کشورهای جهان هستند که ما را از قید و بند کشورهای دیگر نجات می دهد؛ همین جوانان کارستان و غوغایی در کشور انجام دادند.

سلامی گفت: زیر سایه قدرت دفاعی کشورمان امروز حرف های زیادی برای گفتن در جهان داریم و کشوری شاخص و برجسته در جهان هستیم. ایستادگی در برابر فشارها جز با قدرت و قدرت سازی ممکن نیست؛ ما هم می سازیم، هم می ایستیم و هم دشمنان را وادار می کنیم که به اراده ملت ایران تن دهند.

فرمانده سپاه گفت:

رهبر ژرف اندیشی در کشور داریم که با بسیج کشور تلاش و مکتبی را برای پذیرش پیشرفت کشورمان آماده می کند. جوانان پرچمداران پیشرفت علمی و فناوری کشورمان در آینده هستند که تمدن جدید بشری را بر اساس اخلاق، کرامت انسانی و پیشرفت در همه عرصه ها استقرار می کنند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان