دشمن کم جان شده و در حال عقب نشینی است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 4:00

دشمن کم جان شده و در حال عقب نشینی است

شماره: 15315
Aa Aa

امروز همان روزی است که شما مردم آرزو می کردید در عصر ائمه معصومین(ع) و در کنار آنها حضور می داشتید| این اموال همه متعلق به مردم است.

حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران؛
دشمن  کم جان شده و در حال عقب نشینی است

حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی شهرستان نرماشیر کرمان گفت:

شهید سلیمانی جزو مردانی بود که دشمنش نیز او را ستایش و تحسین می کرد. در مقابل مردانگی و جوانمردی او تعظیم می کرد و هنوز هم هرچه کتاب و مقاله می نویسند از بزرگی و عظمت، شکوه، صلابت و شجاعت این مرد می نویسند حتی دشمنانش.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او ادامه داد:

ما هر وقت دلمان می گیرد تن و جانمان را به رودخانه زلال مردممان می زنیم. بیش از آنکه شما نیاز داشته باشید ما در میان و کنارتان باشیم، ما نیاز داریم در کنار شما باشیم و دست های ما را بگیرید و برای ما دعا کنید که این نیاز ماست. ما با رضایت شما آرام هستیم. رضایت خداوند رضایت شماست و اگر شما مردم از ما راضی باشید خداوند راضی است. من و دوستانم به اذن ولی خدا اینجا آمده ایم و ما مامور و فرستاده کسی هستیم که می‌دانم و می بینم شب و روزش برای نجات، آرامش و آسایش این مردم می گذرد و هیچ دردی به جز درد مردم ندارد و به فکر هیچ چیزی جز سعادت مردم ما و سایر مردم بلاد دیگر نیست. امروز همان روزی است که شما مردم آرزو می کردید در عصر ائمه معصومین علیهم السلام و در کنار آنها حضور می داشتید. امروز امام ما هست و البته نه تنها بلکه بیکران و تمام نشدنی انسان های مومن هستند تا او را در قلب خود جای دهند. همیشه راز اصلی گذر ما از شرایط سخت، اتصال، اتحاد و همدلی بین امت و امام است و مسلمانان هر گاه پشت سر امامشان حرکت کنند و به بیرقی که او برافراشته، نگاه کنند، راه را گم نکرده و از مسیر سعادت دور نمی شوند و این رمز بقای ماست و در همه صحنه های سخت اینگونه بوده است.  مردم اصل، ریشه و هدف انقلاب ما هستند و وقتی این مردم با امام انقلاب با هم یکی می شوند، هیچکس و هیچ چیز نمی تواند آنها را شکست بدهد و بر زمین نمی خورند و در این دهه ها اینگونه بوده است. امروز بیرق در دست شماست و دشمن در حال عقب نشینی است و کم جان شده و دیگر مثل گذشته نشاط تهاجم ندارد و شما دشمن را جا گذاشته اید و به ما روحیه و قوت قلب داده و ایمان ما را مستحکم کرده اید.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد:

ما بدون شما بی تکیه گاه هستیم. شما مردم ستون های ایستادگی ما هستید و ما در حال پیش رفتن هستیم. فضای جدید سیاسی کشور امیدبخش است و همه کمر بسته اند به مردم خدمت کنند زیرا فلسفه ای جز خدمت کردن برای حکومت نیست. ما حکومت نمی کنیم، خدمت می کنیم و ما خادم هستیم، مردم حاکم هستند. مردم ولی نعمت ما و شایسته خدمت هستند و ما به بالاتر از خدمت می اندیشیم که در پیشگاه هدف های مقدس شما قربانی بشویم. خدمت کردن تا شهادت فاصله ای دارد و امروز هر کاری انجام می شود، همه به اراده رهبر ماست و ایشان به ما اذن داده، تشویق کرده و مدام اصرار دارند که همه ما به کمک مردم بشتابیم، بدون منت و این اموال و پول هایی که خرج می شود همه متعلق به شما مردم است. همکاران ما مامور هستند که کنار مردم بمانند و سختی ها را بر زمین بزنند. ما فقط به امنیت مردم فکر نمی کنیم بلکه در کنار آن به آرامش، آسایش و رفاه مردم فکر می کنیم. اینقدر می رویم تا دیگر هیچ دختر خردسالی ظرف آبی که خارج از استطاعت اوست به دست نگیرد و این نهضت قطعا ادامه خواهد داشت، انشاءالله با شتاب و سرعت بیشتر.

فرمانده سپاه پاسداران گفت: امروز به امر رهبر عزیزمان همه نهادها کمر خدمت بسته اند و دولت نیز همین اراده را کرده و با همین نیت میان مردم می رود و به تدریج مشکلات کم می شود چون ما هستیم، شما هستید و این راه را ادامه می دهیم.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان