رهبر انقلاب قائمه مقاومت برابر استکبار است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 20:01

رهبر انقلاب قائمه مقاومت برابر استکبار است

شماره: 18415
Aa Aa

امروز ایران اسلامی مرکز ثقل مقاومت اسلامی است و روح جهاد و رخسار مبارزه با مستکبران از رهبری انقلاب بر پیکره جامعه بشری جاری می شود.

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران؛
رهبر انقلاب قائمه مقاومت برابر استکبار است

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه فرماندهی سپاه حفاظت ولی امر (عج) گفت:

امامت نعمت جاری و موهبتی بی انتها است که با طلوع خورشید نورانی و با عظمت انقلاب اسلامی در پیکره امت اسلام به آشکار جاری شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او گفت:

امام تجسم عینی اسلام عزیز است. اگر بخواهیم به اسلام تجسم انسانی بدهیم و اسلام و قرآن و حکمت های بالغه الهی و الهام یافته از این منبع فیاض و سیال وحی الهی را در سیمای یک انسان تجسم کنیم، امام آن ستاره درخشانی است که در سپهر هدایت امت اسلام همواره هدایتگر مردم به سمت ارزش های متعالی است. این تک ستاره در عالم معنا و عالم حقیقت همان امامت است که هرگز تغییر موقعیت و حالت نمی دهد و هر کسی به آن نگاه کند می تواند مسیر سعادت خود را بیابد.

سلامی گفت:

متأسفانه در قطعه تاریخ سرنوشت ساز صدر اسلام امت اسلامی نتوانست قدر و منزلت این موهبت عظمی را بداند و بر اثر غفلت ائمه معصومین (ع) در معرض مخاطرات سنگین قرار گرفتند و به شهادت رسیدند. تاریخ گواه این حقیقت است که اگر این مائده عظیم الهی و معنوی و سرچشمه الهام حکمت و فیض جاری به خوبی پاس نداشته شود قطعا خداوند به سبب ناشکری نعمت امامت را خواهد گرفت. همان‌گونه که در دوران طلایی طلوع اسلام امام تجلی گاه اسلام ،حکمت و رحمت الهی و نمونه ارزش های ناب و متعالی اسلام بود امروز هم نائب امام تجلی گاه نور امامت در قالب یک انسانیت در قلب و نقطه مرکزی یک جهاد وسیع جهانی قرار گرفته است و از این نقطه مرکزی حکمت، معرفت، آگاهی و شناخت به دنیای اسلام و در افقی فراتر از آن به همه بشریت الهام می شود.

سلامی ادامه داد:

روح جهاد و رخسار مبارزه با مستکبران از نقطه امامت و رهبری انقلاب اسلامی شکل می گیرد و بر پیکره امت اسلام و بلکه جامعه بشری جاری می شود. امروز ایران عزیز اسلامی مرکز ثقل مقاومت اسلامی است و رهبری معظم انقلاب قائمه این مقاومت برابر استکبار است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان