سرمنشاء علم کوانتوم هستیم اما امکان اعلام آن وجود ندارد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 17:46

سرمنشاء علم کوانتوم هستیم اما امکان اعلام آن وجود ندارد

شماره: 14991
Aa Aa

براساس تکلیف شرعی اگر برویم برای ایجاد امنیت است. نگاه کنید به دلدادگی مردم ما با مردم سوریه، لبنان و یمن؛ انگار که یک مردم هستیم.

 
علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران؛
سرمنشاء علم کوانتوم هستیم  اما امکان اعلام آن وجود ندارد

علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در برنامه گفتگوی ویژه خبری شب شبکه دو سیما گفت:

آمریکایی ها در طول این ۴۳ سال حتی یک پیروزی بر انقلاب اسلامی نداشتند.

به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:

نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری جرئت نکرده حتی یک تیر به سمت ما شلیک کند ولی جنگ در ابعاد دیگری با وسعت خیلی بیشتر ادامه پیدا کرد.

وی افزود:

آمریکایی ها الان وحشت دارند و اعلام کردند که ما در حیات خلوت آمریکایی ها حضور پیدا کرده ایم و آنها قادر نیستند جلوی این را بگیرند اما ما براساس تکلیف شرعی که داریم امکان ندارد در جایی برویم که نا امنی بوجود آید و اگر برویم برای ایجاد امنیت است. نگاه کنید به وضعیت ما در کشور سوریه و دلدادگی مردم ما با مردم سوریه، لبنان و یمن؛ انگار که یک مردم هستیم و ما مسلمان هستیم و با مسلمانان یک ملت هستیم.

وی گفت:

ما در این ۴۳ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، سر منشاء تعریف توان نظامی شدیم و خیلی از این موارد قابل گفتن نیست و آن موارد که گفتیم نسبت به مواردی که نگفتیم هم قابل مقایسه نیست و زمانی اعلام می کنیم که فهمیدن آن توسط دشمن موضوعیت نداشته باشد و اگر دشمن شرارتی کند و ما خواستیم دشمن را سرجایش بنشانیم از آن استفاده می کنیم. علم کوانتوم در جوامع اسلامی بسیار قدیمی است. نزدیک به هزار سال پیش دانشمندان مسلمان درباره این علم صحبت کردند. دو سال پیش یکصدمین سال علم کوانتوم در دنیای فعلی بود که در نیویورک مراسمی برگزار شد و از ایران هم دانشمندانی حضور داشتند و اگر عبارت هایی را که بعنوان آخرین یافته های علم کوانتوم در نیویورک مطرح کردند با عبارت هایی که بیش از ۸۰۰ سال پیش ابن عربی در یکی از کتاب های خودش مطرح کرده بود مقایسه کنیم حتماً همه دانشمندان عبارت های ابن عربی را کامل تر می‌دانند و از علم هایی مثل کوانتوم که علم جدیدی است و هنوز در عرصه زندگی مردم و نظامی وارد نشده است در آن زمان از این علم برخوردار بودند بنابراین وقتی ما از این پشتوانه علمی برخوردار هستیم حتماً الان سرمنشاء در علم کوانتوم هستیم و امکان اعلام آن وجود ندارد و قطعاً دانشمندان و فرزندان این مملکت در این عرصه ها هم جلودار هستند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان