سطح زندگی۸۰ درصد اروپایی ها پایین تر از مردم ایران است | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 17:28

سطح زندگی۸۰ درصد اروپایی ها پایین تر از مردم ایران است

شماره: 9217
Aa Aa

عباسی گفته امید به زندگی در ایران قبل از انقلاب اسلامی بنابر آمارهای بین المللی ۵۴ سال بوده اما امروز به ۷۶ سال رسیده است.

رئیس جامعه المصطفی ادعا کرد؛
سطح زندگی۸۰ درصد اروپایی ها پایین تر از مردم ایران است

عباسی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه در مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلا اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای مردم ایران و جهان و حوزه های علمیه داشته اما غول های رسانه ای دنیا در تلاشند دستاوردهای انقلاب اسلامی دیده نشود.

وی ابراز داشت:

امروز تصویرسازی یکی از فعالیت های رسانه های غربی است تا اذهان جوانان ما را به این سمت ببرند که در غرب، گل و بلبل است و مشکلات بسیاری در کشور ما وجود دارد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از انتخاب، رئیس جامعه المصطفی خاطرنشان ساخت:

استعمارگران در گذشته با سلاح، ارتش و نیروهای نظامی وارد کشورها می شدند تا بتوانند به اهداف و برنامه های خود برسند اما امروز فکر ملت ها را با رسانه تصاحب می کنند تا به اهداف خود دست پیدا نمایند.

عباسی تصریح کرد: استکبار با رسانه خود کاری انجام داده که جوان مسلمان افغانستانی خدمت های ایران اسلامی به این کشور را نبیند و حتی اعتراض داشته باشد اما آمریکا را خیرخواه کشور خود می داند.

وی بیان داشت: دروغ و خلاف واقع از جمله حیله های استکبار برای فعالیت های رسانه ای است و هیچ مشکلی با این روش ها ندارند.

رئیس جامعه المصطفی اظهار داشت: این حیله های رسانه ای سبب می شود که جوان ایرانی دستاوردهای انقلاب اسلامی را نبیند؛ ما وظیفه داریم این دستاوردها را بیان نماییم.

عباسی ابراز داشت: ما کشوری بودیم که در تولید علم اصلا به حساب نمی آمدیم اما در سال ۲۰۰۲ ایران را در جرگه کشورهایی که تولید علم دارند حساب کرده و رتبه چهل و هشتم در دنیا را برای ما اعلام نمودند. در سال ۲۰۱۲ این رتبه به شانزدهم رسید و سریعترین نرخ رشد در عالم را دارا شدیم که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان ساخت: امید به زندگی در قبل از انقلاب اسلامی بنابر آمارهای بین المللی ۵۴ سال بود اما امروز به ۷۶ سال در کشور رسیده است که این هم از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رئیس جامعه المصطفی با اشاره به حضور ۱۸۰ هزار پزشک در کشور تصریح کرد:

ما در گذشته پزشک در کشور کم داشتیم و پزشک های هندی و بنگلادشی در ایران حضور داشتند اما امروز در جدیدترین تخصص های پزشکی، متخصصین پزشکی تراز اول در کشور داریم.

عباسی بیان داشت: قبل از انقلاب اسلامی راه های روستایی ما ۲۶ هزار کیلومتر بوده است که ۹۰ درصد آن هم خاکی بود اما امروز ۲۰۰ هزار کیلومتر راه روستایی در کشور داریم که ۹۰ درصد آن آسفالت است.

وی اظهار داشت: ما در گذشته ۱۰ هزار مشترک گاز لوله کشی داشتیم اما امروز بهره بردار گاز در کشور ۲۵ میلیون خانوار است که نمونه آن در دنیا وجود ندارد.

رئیس جامعه المصطفی ابراز داشت: بنده در گذشته و در حال حاضر مسئول بخش اروپای المصطفی بوده و هستم و حاضرم سوگند بخورم که ۷۰ تا ۸۰ درصد مردم اروپا سطح زندگی پایین تری از مردم ایران دارند؛ رسانه دنیا را به نحو دیگر ترسیم کرده است و نمی دانیم در آن کشورها چه خبر است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان ساخت: امروز شیعیان نیجریه حاصل انقلاب اسلامی ایران هستند که با زحمات شیخ زکزاکی به دست آمده است.

وی تصریح کرد: امروز بسیاری از نعمت هایی که در کشور داریم برای ما عادی است و به چشم ما نمی آید اما برای برخی از اشخاصی که از کشورهای گوناگون به ایران می آیند تعجب آور است.

رئیس جامعه المصطفی بیان داشت: قدرت رسانه شیطانی و مکرآمیز استکبار کاری انجام داده که حتی برخی ها نتوانند از دستاوردهای ما دفاع کنند.

عباسی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی برای حوزه های علمیه اظهار داشت: کل طلاب حوزه های علمیه در اواخر عمر آیت الله حائری حدود ۴۰۰ نفر بوده است اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقبال به حوزه های علمیه در دنیا به وجود آمد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان