ظریف: هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 19:00

ظریف: هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید

شماره: 7648
Aa Aa

وزیر امور خارجه ایران نوشته: ترامپ با تحریک تیم ب امیدوار به دستیابی به چیزی است که اسکندر مقدونی و چنگیز خان نتوانستند به آن دست یابند.

در واکنش به تهدید توییتری رئیس‌جمهور آمریکا؛
ظریف: هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید

وزیر خارجه ایران در پیامی توییتری ضمن رد تهدید توییتری رئیس‌جمهور آمریکا به او یادآور شد که همانطور که «اسکندر مقدونی»، «چنگیزخان» و دیگر غاصبان نتوانستند ایران را از بین ببرند، او نیز راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش اسپادانا خبر، وزیر امور خارجه ایران در واکنش به تهدید توییتری اخیر رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران خطاب به او گفت:

هرگز یک ایرانی را تهدید نکن.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی توییتری بر علیه ایران نوشته بود: «اگر ایران می‌خواهد بجنگند این رسما پایانش خواهد بود؛ هرگز دوباره آمریکا را تهدید نکنید».

این اظهارنظر ضد ایرانی ترامپ با واکنش «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران مواجه شد و او در پیامی توییتری به رئیس‌جمهور آمریکا درباره تهدید ایران هشدار داد.

وزیر خارجه ایران نوشته: «دونالد ترامپ با تحریک تیم ب، امیدوار به دستیابی به چیزی است که اسکندر (مقدونی)، چنگیز (خان) و دیگر غاصبان نتوانستند به آن دست یابند. ایرانی‌ها برای هزاران سال پابرجا باقی مانده است اما غاصبان همه کنار رفتند».

ظریف افزود: «تروریسم اقتصادی و طعنه‌زدن درباره نسل‌کشی باعث "پایان دادن به ایران" نخواهد شد. هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید. احترام بگذارید، این روش (احترام گذاشتن) جواب می‌دهد».

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان