فرمانده سپاه دستور داد هیچ فردی از سلاح استفاده نکند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 9:37

فرمانده سپاه دستور داد هیچ فردی از سلاح استفاده نکند

شماره: 20355
Aa Aa

او گفته آمریکایی‌ها ۵۵ هزار میلیارد دلار برای ایجاد رسانه در کشورهای عربی و اطراف ما هزینه کرده اند که عملیات و فتنه عظیم اخیر را هدایت کنند.

همزمان با سخنرانی رئیسی در سازمان ملل درگیر شدیم؛
فرمانده سپاه دستور داد هیچ فردی از سلاح استفاده نکند

حسن‌زاده، فرمانده سپاه تهران در هشتمین کنگره سرداران و یک هزار شهید حوزه‌های ۳۲۳ و‌ ۳۲۴ بسیج مالک اشتر منطقه ۱۵ تهران گفت:

آمریکایی‌ها می‌خواهند یک پروژه براندازی را دنبال کنند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او با بیان اینکه آمریکایی‌ها ۵۵ هزار میلیارد دلار برای ایجاد رسانه در کشورهای عربی و اطراف ما هزینه کردند که عملیات و فتنه عظیم اخیر را هدایت کنند ادامه داد:

این نشانه قدرت رو به افول و در حال انحطاط است اما دشمن می‌خواهد نقاط قوت ما را با اجرای عملیات روانی در ذهن مردم به نقاط ضعف خود تبدیل کند. دشمنان تصور می‌کردند با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه می‌توانند مردم را با طراحی‌های خود به کف خیابان‌ها بیاورند. تصاویر و برآورد دشمنان این بود اگر ما ناآرامی‌ها را رقم بزنیم آنگاه همه ملت ایران به این ناآرامی‌ها می‌پیوندند اما همه ملت ایران یعنی همه آن‌ها که مشکل داشتند یا نداشتند با دشمن همراهی نکردند.

حسن‌زاده افزود: 

ملت ما در جهاد کبیر سربلند بیرون آمد. دشمنان فکر می‌کردند که نظام قادر به کنترل و مدیریت شرایط نیست و در یکی از جلسات خود که در یکی از کشورهای عربی که دوم مهرماه به عنوان اتاق جنگ برگزار شد با یکدیگر اختلاف‌نظر برمی‌خورند. یکی از طرف‌های حاضر در این جلسه به طرف دیگری می‌گوید مگر شما نگفتید این‌ها قادر به مدیریت اوضاع نخواهند بود اما ایران با حرفه‌ای‌گری به خوبی توانست این موضوع را مدیریت کند. دشمنان می‌خواستند تلفات بسیاری از ما بگیرند اما نتوانستند. دشمنان تنظیم کرده بودند وقتی رئیس‌جمهور ما در مجمع عمومی سازمان ملل حاضر شد و تصویر حاج قاسم را به عنوان ابرمرد مبارزه‌ و مقابله با تروریسم نشان می‌دهد و حقوق بشر آمریکایی را به طور کامل زیر سؤال می‌برد این عملیات را آغاز کردند. ما دقیقا همزمان با سخنرانی آقای رئیسی در سازمان ملل در خیابان‌های تهران و ۲۲ استان کشور درگیر شدیم. رمز عملیات و زمان آن اینگونه بود که چند ساعت بعد در تمام دنیا می‌پیچد که چند هزار نفر در ایران تلفات گرفتیم اما به فضل الهی و برکت وجود بسیجیان وقتی فرمانده سپاه دستور داد هیچ فردی از سلاح استفاده نکند، مجروح و شهید دادیم اما اجازه ندادیم اراده دشمن جاری شود که به نوعی جهاد کبیر بود.

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت:

ما در دوران تثبیت پیروزی خود هستیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان