فرمانده سپاه: قاطعانه می گویم سقوط پهپاد ایران یک دروغ بزرگ است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 2:52

فرمانده سپاه: قاطعانه می گویم سقوط پهپاد ایران یک دروغ بزرگ است

شماره: 8147
Aa Aa

حسین سلامی می گوید: امروز در جهان هیچکس حرف بدون استناد را نمی‌پذیرد. دشمنان اگر می توانند فیلم اصابت و قطعات ایرانی بودن پهپاد را نشان دهند.

در هیچ صحنه‌ای از آرایش جنگی دشمن نمی‌هراسیم؛
فرمانده سپاه: قاطعانه می گویم سقوط پهپاد ایران یک دروغ بزرگ است

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، سرلشکر حسین سلامی در حاشیه بازدید از آزاد راه در دست ساخت خرم آباد - اراک  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دشمنان ما اگر مستنداتی در این ارتباط دارند باید به اثبات برسانند اظهار داشت:

پهپاد ایران سه ساعت و ۴۰ دقیقه بر فراز آب‌های خلیج فارس در گردش بوده و از مجموعه شناورهای منطقه‌ای و فرامنطقه ای تصاویر مستقیمی را ارسال کرده که بخشی از این تصاویر را برای ملت ایران و افکار عمومی جهان نشان دادیم.

وی افزود: امروز در جهان هیچکس حرف بدون استناد را نمی‌پذیرد. دشمنان اگر می توانند فیلم اصابت و قطعات ایرانی بودن پهپاد را نشان دهند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه قاطعانه می گویم این یک دروغ بزرگ است و ما اثبات کردیم دروغ است، افزود: دشمنان هم ادعای خود را اثبات کنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن همه راه‌ها و آزمون‌ها را در مورد ملت بزرگ ایران امتحان کرده؛ از تحریم گرفته تا ایجاد ارعاب و تهدید به جنگ اما جهان نتیجه این فشارها را دید و متوجه شد که ایران نه تنها کشوری فوق العاده قدرتمند است بلکه صاحب اراده برای بکارگیری قدرت نیز هست.
وی خاطرنشان کرد: ایران از اعمال قدرت خود برای دفاع از منافع ملت و ارزش‌های خود کوتاه نخواهد آمد.
سردار سلامی گفت: در هیچ صحنه‌ای از آرایش جنگی دشمن نمی‌هراسیم بدین معنی که اول عمل می‌کنیم سپس حرف میزنیم و در این مقطع بر سکوی عمل نشسته ایم.
وی در پایان افزود: ظرف هفته‌ها و ماه‌های گذشته جهان اقتدار نوین ملت ایران را لمس کرد امت دشمنان این مسئله را بیشتر از دیگران احساس کردند.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان