قواعد بازی ایران یک تاکتیک مافیایی است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 18:15

قواعد بازی ایران یک تاکتیک مافیایی است

شماره: 10402
Aa Aa

هوک گفته با برداشته شدن تحریم های تسلیحاتی، ایران به دلال اسلحه برای رژیم‌های سرکش و سازمان‌های تروریستی جهان تبدیل خواهد شد.

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران؛
قواعد بازی ایران یک تاکتیک مافیایی است

«برایان هوک»، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران که به ابوظبی سفر کرده در یک مصاحبه بار دیگر خواستار تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران در شورای امنیت سازمان ملل شد.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مصاحبه با آسوشیتدپرس ادعا کرد که با برداشته شدن تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران، این کشور به «دلال اسلحه برای رژیم‌های سرکش و سازمان‌های تروریستی در سراسر جهان» تبدیل خواهد شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی افزود: «اگر ما اجازه بدهیم (تحریم تسلیحاتی ایران) منقضی شود، شما مطمئن باشید آنچه ایران در تاریکی و خفا در حال انجام دادن بوده است را در روز روشن انجام خواهد داد».

وی در بخشی از این مصاحبه، کاهش درآمدهای نفتی و دیگر درآمدهای ایران را «فرصت خوبی برای منطقه» خواند و مدعی شد استراتژی فشار حداکثری آمریکا این کشور را در دوراهی و معمای انتخاب یک گزینه از بین دو گزینه زیر قرار داده است:

حمایت از متحدان خود در سوریه و منطقه یا توجه به وضعیت داخلی اقتصادی ایران.

هوک ادعا کرد: «اگر ما با قواعد ایران بازی کنیم، ایران برنده می‌شود. این یک تاکتیک مافیایی است وقتی که افراد یک نوع خاصی از رفتار را از ترس وقوع یک چیز بدتر قبول می‌کنند».

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان