مردم‌ ایران به علت فقر و بیکاری از دستاوردهای انقلاب خبر ندارند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 17:39

مردم‌ ایران به علت فقر و بیکاری از دستاوردهای انقلاب خبر ندارند

شماره: 9182
Aa Aa

محمدی عراقی با بیان این که باید این دوران سخت را با کمک مردم پشت سر بگذاریم گفته مردم ژاپن و آلمان با روزی ۱۶ ساعت کار منجر به پیروزی کشورشان شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد؛
مردم‌ ایران به علت فقر و بیکاری از دستاوردهای انقلاب خبر ندارند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران گفت:

مردم‌ باید به خوبی اهمیت انتخابات در کشور را درک‌ کنند تا مسائل و مشکلات اقتصادی مانع حضور آنها پای صندوق‌های رای نشود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، محمود محمدی عراقی در نشست استاندار کرمانشاه با ائمه جمعه این استان اظهارداشت: روز تشییع پیکر مطهر حاج قاسم‌ سلیمانی و سیلی موشکی سپاه به آمریکا یوم الله بود.

وی گفت: باید ائمه جمعه به جوانان بگویند که رژیم‌ ستم شاهی چه ظلمی به مردم می‌ کرد و منابع ملت را چگونه آمریکایی ها غارت می کردند.

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد:

مردم‌ ما با بیکاری و فقر روبه رو هستند و از دستاوردهای انقلاب خبر ندارند از این رو باید آنها را به خوبی با این موفقیت ها آشنا کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مساله مهم پیش روی کشور امید دادن به مردم و برگزاری انتخاباتی پرشور است گفت: مردم‌ باید به خوبی اهمیت انتخابات در کشور را درک‌ کنند تا مسائل و مشکلات اقتصادی مانع حضور آنها پای صندوق های رای نشود.

محمدی عراقی با تاکید بر اینکه ما باید این دوران سخت را با کمک مردم پشت سر بگذاریم عنوان کرد: باید به مردم بگوییم که مردم ژاپن و آلمان چگونه با روزی ۱۶ ساعت کار کردن منجر به پیروزی و پیشرفت کشورشان شدند.

وی افزود: از نامزدهای انتخابات بخواهیم که حدود شرعی را رعایت کنند، وعده دروغ ندهند و یکدیگر را تخریب نکنند.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان