مسیری که طی می‌کنیم به حکومت امام زمان (عج) خواهد رسید | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 3:46

مسیری که طی می‌کنیم به حکومت امام زمان (عج) خواهد رسید

شماره: 15939
Aa Aa

او خطاب به آمریکا گفته اگر کوچکترین حرکتی کنید دندان‌های شما در دهانتان خورد می‌شود. هنوز از جغرافیای اطراف ما وقت دارید که با ذلت بیرون بروید.

اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس؛
مسیری که طی می‌کنیم به حکومت امام زمان (عج) خواهد رسید

اسماعیل قاآنی، فرمانده سپاه قدس در مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار عبدالرسول استوار گفت:

شهدا ‌در مسیر الهی حرکت کردند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از صدا و سیما، او ادامه داد:

اگر می‌خواهیم ادامه ‌دهنده راه شهدا باشیم باید تکلیف‌مدار در مکتب ولایت باشیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت:

باید در جلسات یادبود شهدا ویژگی‌های ارزشمند شهدا مرور کنیم چراکه یاد شهدا را ما باید ادامه دهیم. قدس هدفی است که به آن می‌رسیم اما یک نقطه کمکی است که به حکومت جهانی امام زمان (عج) برسیم. این مسیری است که شهدای ما پیش روی ما باز کرده‌اند.

او عنوان کرد: 

نخستین ویژگی شهدا که میان همه آنان مشترک است عمل به تکلیف است. ما باید وظیفه خود را از امام بگیریم و هیچ کس نمی‌تواند برای ما تعیین تکلیف کند بلکه ما وظیفه خود را از امام خود می‌گیریم. ویژگی دوم شهدا انجام وظیفه در حد استطاعت است. شهدا خواب چیزهایی که نداشتند را نمی‌دیدند اما برای آنچه داشتند زحمت می‌کشیدند.

او گفت:

توکل به خدا و توسل به اهل بیت (ع) نیز ویژگی سوم همه شهدا بوده است.

او با اشاره به عزت جمهوری اسلامی در مقابل اسرائیل عنوان کرد:

در حالی که در غزه یک ایرانی وجود نداشت اما فرهنگ شهدای ما با بچه‌ها همراه بود و این ظرفیت‌های برونی این ملت بود. شهدای عالی مقام ما کارهای بزرگی کردند و خاک این کشور را پس از ۲۰۰ سال نگذاشتند یک وجب از دست برود. همه به حمایت از سعودی کثیف جمع شده اند و پس از هفت سال جنگ با یک مشت مظلوم هنوز نتواسته اند کاری انجام دهند. فرهنگ مقاومت تاثیر گذار است، به حول قوه الهی مسیری که طی می‌کنیم به حکومت امام زمان (عج) خواهد رسید. بستر این سخن در جهان اسلام فراهم شده است. پیام آخر به دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی این است که به حال خود فکری کنید که دیگر گذشت دورانی که هر غلطی می‌خواستید می‌کردید، دوران بزن درو گذشت اگر زدید باید تا آخر جواب پس بگیرید. آمریکایی‌ها مکار، حیله گر و جنایت کار هستند. ۲۰ سال در افغانستان جنگیدند، بالاترین شکست در این دوران شکست در افغانستان بود. به آمریکاییان می‌گوییم هنوز از جغرافیای اطراف ما وقت دارید که با ذلت بیرون بروید و گرنه از تمام این جغرافیا بدتر از افغانستان اخراج می‌شوید. سال‌های سال آمریکا حرف از تحریم روی میز و زیر میز می‌زند اما توان و ظرفیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و اقتدار و عزت این ملت به حدی رسیده که می‌دانند اگر کوچکترین حرکتی کنید دندان‌های شما در دهانتان خورد می‌شود. 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان