مقایسه موشک و پراید و لزوم تغییر شیوه حکمرانی در ایران | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 4:10

مقایسه موشک و پراید و لزوم تغییر شیوه حکمرانی در ایران

شماره: 11547
Aa Aa

رضایی در نشست سیاست‌های کلی برنامه هفتم و جمع سپاری گفته اگر حکم روایی فرهنگی و اقتصادی مطلوب حاکم می‌شد وضعیت اقتصادی ما این گونه نبود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد؛
مقایسه موشک و پراید و لزوم تغییر شیوه حکمرانی در ایران

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران در یک نشست هم اندیشی با موضوع تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه و نظام جمع سپاری گفت:

هدف ما از جمع سپاری این است که ایده‌های راهبردی هر ایرانی در هر کجا از دنیا را دریافت و به سرعت به اطلاع رهبر انقلاب برسانیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:

سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه باید دارای زیرساخت بنیادین برای چهل سال آینده کشور باشد.

رضایی اظهار داشت:

فرهنگ، محور دیگر مورد نظر در تبیین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه است. سوال این است که آیا امروز رویه‌های فرهنگی در کشور مطلوب هستند و اگر این گونه نیست باید چه برنامه‌هایی در راستای ایجاد تحول فرهنگی در سیاست‌های کلی برنامه هفتم لحاظ شوند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود:

بحث این است که آیا کشورمان در حکم روایی فرهنگی و اقتصادی وضع مطلوبی دارد و یا اینکه باید متحول شود؟ واقعیت این است که کشورمان در حکم روایی سیاسی و امنیتی متحول شده و دستاوردهای این تحول را نیز در حوزه اقتدار و امنیت شاهد هستیم ولی اگر حکم روایی فرهنگی و اقتصادی مطلوب حاکم می‌شد قطعا وضعیت اقتصادی ما این گونه نبود. وقتی وضعیت موشک را با پراید و خرمشهرها را با وضعیت اقتصادی مردم مقایسه می‌کنیم اینجاست که باید حکم روایی فرهنگی و اقتصادی کشور متحول شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان