نباید اجازه داد رسانه‌های خارجی ذهن مردم را مشوش کنند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 19:37

نباید اجازه داد رسانه‌های خارجی ذهن مردم را مشوش کنند

شماره: 13343
Aa Aa

روحانی گفته ظرفیت سدهای ایران خالی است و نیروگاه‌ها مسلما دچار مشکلاتی می شوند؛ باید بیش از سال‌های گذشته در مصرف آب و برق مراعات شود.

رئیس‌جمهور ایران عنوان کرد؛
نباید اجازه داد رسانه‌های خارجی ذهن مردم را مشوش کنند

حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های وزارت نیرو گفت:‌

امسال با خشکسالی مواجه هستیم و منابع آبی که در اختیار ما از آسمان قرار می گیرد 50 درصد کاهش پیدا کرده است. تقریبا دوران بارش ها رو به اتمام است و ما به سمت هوای گرم و تابستان می‌رویم بنابراین همه ما امسال باید تا جایی که امکانپذیر است بیش از سال‌های گذشته برای مصرف آب و برق مراعات و صرفه جویی کنیم. سدهای ما مثل پارسال نیست. بسیاری از ظرفیت سدهای ما امروز خالی است و در بخش برق، نیروگاه‌های برق‌آبی ما مسلما دچار مشکلاتی می شوند و ما باید ملاحظه بیشتری را داشته باشیم و همه ما امسال باید بیش از سال‌های گذشته برای مصرف آب و برق مراعات کنیم.

به گزارش اسپادانا خبر، روحانی گفت:

برجام درآمدهایی را در اختیار ما قرار داد. بعد از برجام صادرات نفت را به 2 میلیون و 600 تا 700 هزار بشکه در روز رساندیم و درآمدهای حاصل از این محل بخش بزرگی به صندوق توسعه ملی واریز شد و برای طرح‌های مهم سرمایه‌گذاری شد.

وی گفت:

امروز صد و پنجاهمین تصفیه خانه افتتاح شد در کل کشور ۱۶۹ تصفیه خانه داشتیم که ۵۰ تصفیه خانه فقط مخصوص این دولت است. ما باید این واقعیت را به مردم بگویم و اجازه ندهیم ضد انقلاب و رسانه‌های خارجی در مردم یاس ایجاد کند و ذهن مردم را مشوش کنند. اگر جنگ اقتصادی نبود کار ما چند برابر بود. اگر کرونا نبود شرایط ما بهتر بود. در شرایط کرونا یک و نیم میلیون نفر بیکار شدند اما ما مسیر توسعه کشور را ادامه می‌دهیم و این مسیر تا پایان سال ادامه می‌باید. معلوم است مسیر، مسیر جهش و توسعه است.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان