نه‌فقط ولایت‌فقیه که شخص ولی‌فقیه هم یک نعمت بزرگ الهی است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 13:37

نه‌فقط ولایت‌فقیه که شخص ولی‌فقیه هم یک نعمت بزرگ الهی است

شماره: 18213
Aa Aa

او با بیان این که امروز در همه عرصه‌های جهاد آماده‌ایم گفته ولایت‌مداری کلید همه موفقیت‌ها است و ما بدون ولایت به توحید نخواهیم رسید.

عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه؛
نه‌فقط ولایت‌فقیه که شخص ولی‌فقیه هم یک نعمت بزرگ الهی است

عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه در اردوی رزمی، فرهنگی قائمیون سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان گفت:

در قبال جنگ ترکیبی دشمن باید در همه میدان‌های جهاد حاضر شویم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از سپاه نیوز، او ادامه داد:

یکی از برجسته‌ترین مصادیق جهاد امید آفرینی است چرا که دشمنان در صدد القای یأس و ناامیدی در جامعه هستند.

وی ابراز داشت:

در پاسداری از انقلاب باید مراقب باشیم تا گرفتار لغزش فکری نشویم. امروز یکی از عرصه‌های تقابل ما با دشمنان حفظ آرمان‌ها و اندیشه های انقلاب است و ماندن در این جبهه سخت‌تر و انقلابی ماندن با ارزش و البته کاری سخت و دشوار است. امروز دشمنان در یک جبهه عمل نمی‌کنند و از محورهای مختلف درطول این چهل و سه سال با پروژه‌های مذبوحانه ای در تلاش هستند تا در جنگ ترکیبی به اهداف پلیدشان دست یابند و لذا در این جنگ سخت ترکیبی جهاد مرکب لازم است و ما باید در همه میدان‌های جهاد حاضر شویم.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید در همه سنگرها با دشمن بجنگد گفت:

باید آن‌ها را در این جنگ تمام‌عیار ناکام گذاشت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت:

امروز در همه عرصه‌های جهاد آماده‌ایم و در مقابل فتنه که خطرناک‌ترین حمله دشمن است با بصیرت برگرفته از سیره ائمه اطهار(علیهم‌السلام)اجازه نخواهیم داد که دشمنان با ارتجاع ‌فکری ارزش‌ها و الگوهای ما را به دوران سیاه قبل‌از انقلاب اسلامی برگردانند. انقلاب اسلامی در طول این سالیان علی‌رغم مشکلات توقف نداشته‌است و به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از سنگرهای کلیدی جهان فتح شده‌است و مصادیق فراوان آن در منطقه و جهان به‌روشنی مشهود است.

حاجی‌صادقی اظهار داشت:

امروز زمان بیان آیات قرآن کریم در مورد جهاد کبیر است. همه جهادها بصیرت می‌خواهد اما جهاد کبیر بصیرت بیشتری را می‌طلبد و باید بصیرت را نسبت‌به دین و اقتضائات زمان تقویت کنیم و بهترین راه برای جهاد کبیر تبیین و همه موفقیت‌ها ولایت‌مداری است و خداوند متعال را شاکریم که به ما نعمت ولایت ارزانی داشته‌است زیرا که ولایت راهبری می‌کند و نمی‌گذارد در میدان مبارزه بلغزیم. ولایت‌مداری کلید همه موفقیت‌ها است و البته نه‌فقط ولایت‌فقیه یک هدیه بزرگ است بلکه شخص ولی‌فقیه هم یک نعمت بزرگ الهی محسوب می‌شود و ما بدون ولایت به توحید نخواهیم رسید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان