نه مذاکره‌ای بین ایران و آمریکا بوده، نه هست و نه خواهد بود | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 28 فروردين 1403 - 22:09

نه مذاکره‌ای بین ایران و آمریکا بوده، نه هست و نه خواهد بود

شماره: 11321
Aa Aa

مواضع ایران در ارتباط با آمریکا قاطع و روشن است| پیش تر، روزنامه الجریده کویت از برگزاری مذاکرات محرمانه بین ایران و آمریکا در عمان خبر داده بود.

سخنگوی وزارت خارجه ایران مطرح کرد؛
نه مذاکره‌ای بین ایران و آمریکا بوده، نه هست و نه خواهد بود

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه ایران در نشست هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در ارتباط با انتشار گزارشی از سوی روزنامه الجریده کویت مبنی بر اینکه مذاکرات پنهانی بین ایران و آمریکا در عمان در حال برگزاری است گفت:

نه مذاکره‌ای بین ایران و آمریکا بوده است، نه مذاکره ای هست و نه مذاکره‌ای خواهد بود. به نظرمان اینگونه سخنان مصرف داخلی دارد و شاید به درد ترامپ بخورد ولی به درد روابط ایران و آمریکا نمی‌خورد.مواضع جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با آمریکا ثابت، قاطع و روشن است و ما بدون لکنت این مواضع را بارها گفته ایم.

به گزارش اسپادانا خبر، سخنگوی وزارت خارجه خاطرنشان کرد:

راه روشن است. آمریکا باید خطای بزرگی که انجام داده است را بپذیرد. آن را جبران کند به قوانین بین المللی احترام بگذارد و روندی که در پیش گرفته را علیه ایران که یک روند ضد بشری است جبران کند و خسارت هایی را که به ایران از طریق این جنگ ها و تجاوزها به ملت ایران وارد کرده جبران کند. شاید بعد از این مراحل بتواند در گوشه ای از اتاق برجام جایی را برای خود پیدا کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان