هشدار ایران به برخی همسایگان و کشورهای خاور میانه | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 30 فروردين 1403 - 4:54

هشدار ایران به برخی همسایگان و کشورهای خاور میانه

شماره: 6716
Aa Aa

اسحاق جهانگیری گفته: برخی از کشورهای همسایه کج‌فهمی‌هایی دارند؛ آنان باید بدانند که اگر خدشه‌ای به امنیت ایران وارد شود کشورهایشان امن نخواهد بود.

آینده روشنی را پیش روی ایران می‌بینیم؛
هشدار ایران به برخی همسایگان و کشورهای خاور میانه

معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر این‌که ایران در منطقه پرآشوب خاورمیانه، از ثبات و امنیت بی‌نظیری برخوردار است تاکید کرد که ایران لنگرگاه امنیت منطقه محسوب می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری در مراسم بهره‌برداری از فاز اول ایستگاه مترو امام حسین (ع) شیراز گفت: هیچ افق تیره و تاری در مقابل ایران اسلامی وجود ندارد. ما آینده روشنی را پیش روی کشور می‌بینیم.

جهانگیری با تصریح این‌ که ایران در منطقه پر آشوب خاورمیانه از ثبات و امنیت بی‌نظیری برخوردار است گفت: همه اتفاقات منطقه با هدف بر هم زدن آرامش و ثبات ایران بوده است، البته برخی از کشورهای همسایه کج‌فهمی‌هایی دارند. آنان باید بدانند که اگر خدشه‌ای به امنیت ایران وارد شود، کشورهایشان امن نخواهد بود؛ ایران لنگرگاه امنیت منطقه خاورمیانه است.

معاون اول رئیس جمهوری تاکید کرد: اگر کشاورز خوب تولید کرده و محصول تولیدی را خوب بفروشد به حتم رابطه بانکی مناسبی را هم دنبال می‌کند اما این انتظار وجود دارد که اگر کشاورزان مشکل دارند، دولت کمک کند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با تصریح این‌که تا قبل از انقلاب در هیچ شهری از ایران مترو وجود نداشت، اجرایی شدن مترو در کلان‌شهرها را کاری بزرگ توصیف و تاکید کرد که دولت سال گذشته با هدف تکمیل خطوط متروی کلان‌شهرها دو میلیارد دلار از محل فاینانس برای خرید واگن تصویب کرد.

معاون اول رئیس جمهوری تاکید کرد: فرق شهرداری‌ها با دستگاه‌های دولتی این است که دستگاه دولتی تا زمانی‌که دولت به آن‌ها پول می‌دهد کار می‌کنند اما شهرداری‌ها خودشان پول درمی‌آورند و هزینه می‌کنند و پول درآوردن خصوصاً در این شرایط دشوار است.

 

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان