هیچکدام از فعالیت‌های سپاه از روی منفعت‌طلبی نیست | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 11:40

هیچکدام از فعالیت‌های سپاه از روی منفعت‌طلبی نیست

شماره: 11245
Aa Aa

محمدرضا نقدی گفته سپاه پاسداران با ورود به جنبه‌های مختلف دست مردم را گرفته یا توی سرشان زده؟ سپاه، دست مردم را گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران مطرح کرد؛
هیچکدام از فعالیت‌های سپاه از روی منفعت‌طلبی نیست

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در برنامه «بدون توقف» شبکه سه سیما گفت:

انقلاب ما یک اتفاق تاریخی و استثنایی بود که در همه تاریخ، شما جز نهضت‌های بزرگ انبیای اولوالعزم نمونه دیگری برای آن پیدا نمی‌کنید که یک ملتی در برابر ابرقدرت‌های بزرگ زمان خودش بایستد، حق خودش را بگیرد و بر این حق پافشاری کند، خوب دفاع از این پدیده استثنایی هم یک کار استثنایی است. در چنین شرایطی پاسداری از کشوری با امکانات محدود و در شدیدترین شرایط محاصره و با سخت‌گیری‌هایی که دشمنان به کار گرفتند ظرفیت‌های خودش را می‌طلبد.

به گزارش اسپادانا خبر، معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به اینکه پاسداری از این انقلاب هم یک کار استثنایی و پیچیده‌ است و نمی‌شود این پاسداری را فقط به یک عرصه خاص موکول کرد، تاکید کرد:

معمولاً انقلاب‌های دنیا بعد از پیروزی به دست یک عده افراد قدرت‌طلب افتاده و به انحراف کشیده شده و هیچکدام به چهل سالگی و برخی حتی به ۱۰ سالگی هم نرسیدند و همین تدابیر زیبای رهبر انقلاب و پیش‌بینی طراحی نهادهای خیلی حساب شده در انقلاب موجب شد که این مسیر را ادامه دهیم و انقلاب‌مان آسیب نبیند چون در همه این سال‌ها اتفاقات مهمی افتاده که هر کدام می‌توانست انقلاب را از بین ببرد.

وی گستردگی فعالیت‌های سپاه را اجبار خواند و گفت:

بعد از پیروزی انقلاب کودتاها شروع شد، تشکیلاتی لازم بود تا جلوی کودتاها را بگیرد، بعد جنگ‌های تجزیه‌طلبانه شروع شد که آمریکایی‌ها و رژیم بعثی آن را هدایت می‌کردند و فرانسه و آلمان در آن شریک بودند، بعد موج گسترده ترورها و انفجارها را آغاز کردند که ۱۷ هزار نفر از مردم ما شهید شدند

وی افزود:

آن کسانی که رسانه‌های‌شان سپاه را نشانه گرفته مردمند یا افرادی که از تنوع فعالیت‌های سپاه لطمه خوردند؟ سپاه با ورود به جنبه‌های مختلف دست مردم را گرفته یا توی سرشان زده؟ سپاه، دست مردم را گرفت.

وی با اشاره به اینکه هیچکدام از فعالیت‌های سپاه از روی منفعت‌طلبی نبوده بلکه دست مردم را گرفته و برای‌شان سد کرخه ساخته و آمده گازکشی کرده است،گفت: اگر خارجی‌ها عسلویه را زمین گذاشتند آمده آنجا را ساخته، گفته خیال‌تان راحت من نمی‌گذارم اقتصاد لطمه بخورد.

معاون هماهنگ کننده سپاه تاکید کرد:

این چند بُعدی بودن و تنوع، کجای آن ضرر داشته؟ هر جا هم گفتند این کارها را زمین بگذارید گذاشته است. در قانون اساسی پیش‌بینی شده که نیروهای مسلح در شرایط غیرجنگی می‌توانند از ابزارشان تا حدی که توان رزمی‌شان لطمه نخورد به قدر نیاز دولت و کشور کمک کنند.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان