یک عضو مجلس خبرگان رهبری به کرونا مبتلا شد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 3:22

یک عضو مجلس خبرگان رهبری به کرونا مبتلا شد

شماره: 9517
Aa Aa

در بخشی از اطلاعیه دفتر بطحایی از مردم خواسته شده برای دفع بلایا حضرت صدیقه طاهره را واسطه درگاه خداوند متعال قرار دهند.

دفتر آیت‌الله بطحایی تایید کرد؛
یک عضو مجلس خبرگان رهبری به کرونا مبتلا شد

دفتر آیت‌الله بطحایی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تایید خبر ابتلای این عضو خبرگان رهبری به کرونا از مردم خواست که برای سلامتی وی دعا کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، متن اطلاعیه دفتر آیت الله بطحائی گلپایگانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا من اسمه دواء و ذکره شفاء یا من یجعل الشفاء فیما یشاء من الأشیاء صل علی محمد و آل محمد

بر کسی پنهان نیست هیچ قدرتی جز اراده ی قادر مطلق که از صفات رحمانی ذات اقدسش؛ رحیم بودن است توان دفع بلایا را در طرفه عینی نخواهد داشت چرا که در سوره مبارکه یس می فرماید: انما امره اذا اراد شیئا ان یقول له کن فیکون.

رسول گرامی اسلام فرمودند؛ الدعاء سلاح المومن و عمود الدین و نور السموات و الارض – و نیز در احادیث فراوان آمده است که ماه رجب ماه استجابت دعا و نزول رحمت الهی است.

از مردم شریف و ولایی ایران اسلامی می خواهیم در این ماه عزیز برای سلامتی کامل و عاجل تمامی بیماران و نیز آیت الله بطحائی گلپایگانی که عمر خود را صرف تعلیم و تعلم و‌ خدمت در مسیر ترویج فرهنگ علوی نموده و اینک به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا در بیمارستان بستری شده اند دست به دعا برداشته و برای دفع بلایا؛ حضرت صدیقه طاهره را که امام عسکری می فرماید؛ نحن حجج الله علی الخلق و جدتنا فاطمه حجه الله علینا؛ به درگاه خداوند متعال واسطه قرار دهیم تا دفع هرگونه بلایا از همگان و همچنین معظم له گردد چرا که باری تعالی می فرماید؛ و اذا مرضت فهو یشفین

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

دفتر حضرت آیت الله بطحائی گلپایگانی

۲۵ اسفند۹۸

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان