۴ یا ۵ نفر در اعتراضات سراوان کشته شده اند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 30 فروردين 1403 - 22:31

۴ یا ۵ نفر در اعتراضات سراوان کشته شده اند

شماره: 12826
Aa Aa

حسین ذوالفقاری، معاون وزیر کشور ایران اما می گوید اعتراضات سراوان کشته‌ای نداشته؛ تنها چند نفر زخمی شدند که در فضای مجازی به آن دامن زدند.

نماینده مجلس شورای اسلامی غنوان کرد؛
۴ یا ۵ نفر در اعتراضات سراوان کشته شده اند

مصطفی نخعی، نماینده نهبندان و سربیشه که به نمایندگی از کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عازم سراوان شده در گفتگو با همشهری گفت:

به‌دلیل فقر، نبود تولید و زیرساخت‌های آن، بسیاری از جوانان اینجا بیکار هستند و مشکلات اقتصادی دارند. به همین دلیل این افراد مجبور به سوخت‌بری هستند.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

برآورد حدودی تعداد کشته شده‌ها ۴ یا ۵ نفر است. من آمار دقیقی نمی‌توانم بگویم. ما با خانواده تعدادی از مجروحان و یکی از کشته‌شده‌ها دیدار داشتیم. محل سکونت اینها پراکنده است و امکان دیدار با همه خانواده‌ها میسر نیست. خیلی از کشته‌شده‌ها یا تقریبا همه آنها در محل حادثه کشته نشدند. مجروح شدند و به‌دلیل کمبود امکانات در مسیر انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست دادند.

حسین ذوالفقاری، معاون وزیر کشور ایران اما می گوید:

تنش هایی در مقابل فرمانداری سراوان رخ داده بود که این حادثه کشته‌ای نداشت و تنها چند نفر زخمی شدند که متاسفانه در فضای مجازی به آن دامن زده بودند.

یک حادثه‌ای هم در مرز اتفاق افتاد که به دنبال تحریم کردن مردم بلوچستان بودند. در منطقه کورین زاهدان هم تعرضاتی به پاسگاه رخ داد که متاسفانه یک نیرو به شهادت رسید. وضعیت آن منطقه تحت کنترل قرار گرفته جلساتی هم برگزار شده تا از شایعه سازی جلوگیری شود که خوشبختانه با هوشیاری مردم بلوچستان وضعیت آنجا در حالت مناسبی است. روز گذشته حادثه مرزی اتفاق افتاد که تعرضی به ماشین مهندسی سپاه انجام شده بود. ۲ نفر زخمی شدند و وضعیت یک نفر معلوم نیست بعید است که ربوده شده باشد.

ذوالفقاری اضافه کرد:

وضعیت سراوان آرام است.

 

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان