1111 موشک آماده شلیک هستند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 30 فروردين 1403 - 23:33

1111 موشک آماده شلیک هستند

شماره: 17632
Aa Aa

او خواستار آمادگی جهت جنگ بزرگ برای مسجد الاقصی شده و از آمادگی برای تبدیل این رویارویی به یک رویارویی دینی خبر داده است.

یحیی السنوار، رئیس جنبش مقاومت فلسطین حماس؛
1111 موشک آماده شلیک هستند

یحیی السنوار، رئیس جنبش مقاومت فلسطین حماس در غزه در مراسمی تحت عنوان "سیف القدس لن یغمد" گفت:

مراسم روز جهانی قدس جوهره این امت را نشان داد تا تاکید کند قدس نزد مسلمانان حرمت دارد.
 
به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی با درود به ایران، رهبر انقلاب اسلامی، رئیس جمهور، سپاه پاسداران و ملت ایران به خاطر حمایت از فلسطین، قدس و مسجد الاقصی ادامه داد:

این امت جوهره و اصالت خود را در هر آزمون حقیقی نشان دادند و هر بار که مسئله به مسجد الاقصی مربوط شده آن را به منصه ظهور رساندند. سیف القدس تا زمان آزادی (فلسطین) و بازگشت (آوارگان) در نیام نخواهد رفت. تصاویر نظامیان اشغالگر در حال یورش به مصلی قبلی (در مسجد الاقصی) و هتک حرمت این مکان هرگز نباید مجددا تکرار شود. نظامیان صهیونیست با تخلیه مسجد الاقصی پیش از ورود یورش کنندگان (صهیونیست) به آن در واقع برنامه تقسیم زمانی را در این مکان به اجرا می‌گذارد. 

او خواستار آمادگی جهت جنگ بزرگ برای مسجد الاقصی شد و از آمادگی برای تبدیل این رویارویی به یک رویارویی دینی در صورتی که صهیونیست‌ها آن را به سمت و سو بکشانند خبر داد:

مسجد الاقصی در خطر است و مدافعان مسجد الاقصی چه زن و چه مرد در کنار خروج سیف القدس از نیام مانع از ذبح قربانی در داخل آن شد. هر نوع هتک حرمت مسجد الاقصی و قدس به معنای ورود به جنگ منطقه‌ای دینی است و ما تردید و ابایی از آن نداریم. سیف القدس تا زمانی که در قدس نماز بگذاریم در نیام قرار نخواهد گرفت و به غیر از هدف اصلی آن هم هیچ‌گاه استفاده دیگری از آن نخواهد شد. جهان نمی‌خواهد سیاست‌های نژادپرستانه و نقض قطعنامه‌های سازمان ملل متحد را ببیند. رژیم صهیونیستی نژادپرستی کلیسای قیامت را هم مورد هتک حرمت قرار داد. جنگ دینی منطقه‌ای شکل جهان را تغییر داده و همه باید برای جلوگیری از وقوع آن وارد عمل شوند. محور قدس تردیدی در انجام وظایف خود در قبال گروه‌های مقاومت نخواهد داشت. جنگ بعد از ماه رمضان به پایان نخواهد یافت بلکه با اقدامات اشغالگران برای تقسیم زمانی مسجد الاقصی آغاز خواهد شد.

السنوار اعلام کرد ما آماده سازی‌ها را برای شلیک مجموعه ای از 1111 موشک در اولین پرتاب انجام داده‌ایم که برای گرامی داشت نام شهید یاسر عرفات و به نام او نامگذاری خواهد شد.

رهبر حماس از تمامی فلسطینیان خواست تا تفنگ، چاقو و تبر خود را حاضر و برای رویارویی آماده باشند. همچنین از آوارگان فلسطینی در خارج از فلسطین هم خواست تا خود را برای پیشروی به سوی مرز برای تغییر این واقعیت تلخ آماده سازند.

او فلسطینیان ساکن مناطق 1948 را هم دارای وزنه بزرگتر از تمامی وزنه‌های دیگر توصیف کرد.

رهبر حماس خطاب به جوانان کرانه باختری هم گفت:

شما ظرفیت اخراج شهرک نشینان از کرانه باختری را پیش از پایان سال جاری دارید. منتظر تصمیم از هیچ طرفی نباشید زیرا عملیات فردی کارآمدی خود را به اثبات رسانده است.

وی خبر داد در آینده هماهنگی با محور قدس برای گشودن مسیر دریایی از و به غزه را آغاز می‌کند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان