آمریکا در دهه پنجم انقلاب از ایران سیلی های سختی خواهد خورد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 20:32

آمریکا در دهه پنجم انقلاب از ایران سیلی های سختی خواهد خورد

شماره: 6715
Aa Aa

حسین طائب گفته: اشراف اطلاعاتی ایران بر سرویس‌های منطقه‌ای، فرامنطقه‌ای و گروهک‌های معاند حاکی از استیصال و عجز دشمنان ملت ایران است.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛
آمریکا در دهه پنجم انقلاب از ایران سیلی های سختی خواهد خورد

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طائب، رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت راهپیمایی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و سرآغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی، طلیعه مبارکی برای خدمت صادقانه، شکوفایی اقتصادی و نشاط اجتماعی بیش از پیش کشور در سایه امنیت پایدار است و به حول و قوه الهی، دهه پنجم انقلاب، دهه سیلی‌های سخت ملت ایران به آمریکا و مزدورانش خواهد بود که برای دشمنی با ایران اسلامی باید هزینه‌های سنگینی پرداخت کنند. 

وی آمادگی‌های همه جانبه دفاعی و امنیتی نیروهای مسلح و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور برای مقابله با تهدیدات دشمنان را انکارناپذیر توصیف کرد و اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی ما بر سرویس‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و گروهک‌های معاند، حاکی از استیصال و عجز دشمنان ملت ایران است لذا همانند گذشته در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی کشور، تلاش می‌کنیم امنیت کامل راهپیمایان عزیز در جشن باشکوه چهل سالگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور فراهم گردد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه ادامه داد: در شرایطی که ایران نقطه کانونی دشمنی‌های نظام سلطه قراردارد، در عین حال به برکت خون شهیدان و هدایت‌های داهیانه امام راحل و رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) و پشتوانه عظیم مردمی، یکی از امن‌ترین نقاط جهان است. 

طائب تلاش‌های شرارت‌آمیز دشمن در ناامن‌سازی کشور را ناکارآمد و شکست‌خورده قلمداد و تصریح کرد: به فضل الهی مردم عزیزمان در آینده، بیشتر در جریان ابعاد شکست شرارت‌های اطلاعاتی دشمنان ملت ایران قرار خواهند گرفت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان