آمریکا کلیه بخش های اقتصادی ایران را تحریم کرد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 15:28

آمریکا کلیه بخش های اقتصادی ایران را تحریم کرد

شماره: 9105
Aa Aa

مطابق با دستور اجرایی صادر شده هرکس هر نوع فعالیتی در اقتصاد ایران داشته باشد باید به طور کامل خود را از نظام مالی آمریکا جدا کند.

با اجرایی شدن دستور جدید رئیس جمهورآمریکا؛
آمریکا کلیه بخش های اقتصادی ایران را تحریم کرد

با اجرایی شدن دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهورآمریکا تحریم های جدید این کشور علیه ایران در سایت وزارت خزانه داری آمریکا منتشر شده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، ترامپ با صدور این دستور اجرایی، زیرساخت حقوقی قرار گرفتن تمام اقتصاد ایران در لیست تحریم را فراهم کرده است.

در این دستور اجرایی آمده است که تمامی بخش های اقتصاد ایران شامل ساخت و ساز، معدن، نساجی و سایر بخش‌های اقتصاد ایران همگی شامل تحریم می شود و تمامی افراد و نهادهایی که در این بخش ها فعال هستند، تولید انجام می دهند یا هرگونه کالا و خدمات برای اقتصاد ایران تامین می کنند، در لیست تحریم آمریکا قرار می گیرند و بانک و موسسات مالی نیز در صورت انجام تراکنش برای این بخش ها از نظام مالی آمریکا محروم می شوند.

در این دستور ورود هرخارجی به خاک آمریکا که شامل بخش های اقتصادی ایران هستند نیز با ممنوعیت و محدودیت روبه رو شده است.

این دستور اجرایی بدین معناست که تمامی اقتصاد ایران شامل تحریم است و هرکس هر نوع فعالیتی به هر نحوی در اقتصاد ایران داشته باشد باید به طور کامل خود را از نظام مالی آمریکا، سفر به آمریکا و نظام پرداخت دلار جدا کند. 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان